winchester Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 Fortsatt en tåpelig metode å fikse rusthullet på, 2 minutter med sveiseapparatet så er det jo tett, og gjort på skikkelig vis. Det synes jeg nesten bilen fortjener, så orginal som den er.
speedtouch01 Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 Eg skal si deg, det rusthullet der må du få sveist kant i kant med en gang, for den "reparasjonen din er ikke noe reparasjon som er en e30 verdig. Det kommer til og ruste videre som bare det det, og videre inn i plateskjøten mellom inerste og ytterste hjulbalje. Og da er jobben plutselig blitt 10 ganger større. Tectyl er heller ikke noe man bruker for og tette med, Det beste hadde vert og la være å gjøre noe når det er gjort slik. Nå kommer fuktigheten inn, men ikke så lett ut.
TM custom Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 I dag har jeg fått byttet girolje, differensialolje, motorolje, oljefilter, kjølevæske, tennplugger, viftereim og registerreim Glemte kamera men fikk tatt noe bilder med mobilen Liten vask på undersiden. Liten filmsnutt fra oppstarten http://s577.photobucket.com/albums/ss21 ... V00022.mp4
Mjørgen Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Koffår ikje sveise ta lille hullet som va og gjer d skikkelig??? ta e verste måten og fikse ting på spør du me!! bilen ser meget bra ut og med så lav km stand att d er en skam å poppe på æi plate!!
TM custom Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 Ble en liten arbeidsøkt i dag å. byttet skiver foran og satt i nye klosser, byttet bremsevæske, luftet clutchen og en liten tectyl behandling.
TM custom Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 prøvde for gøy noen felger jeg har hatt liggende i et skap siden jeg fant dem i en container for noen år siden må si jeg ble ganske overrasket over at de faktisk passet
TM custom Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Skrevet Januar 28, 2011 da gikk bilen gjennom EU-kontrollen i dag med null feil
Leadfoot Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 prøvde for gøy noen felger jeg har hatt liggende i et skap siden jeg fant dem i en container for noen år siden må si jeg ble ganske overrasket over at de faktisk passet http://i577.photobucket.com/albums/ss215/TM_custom/prosjekt%20E30/DSC00166.jpg[/im] Fondmetal Flotte, flotte felger det der!!! Trenger såvisst ikke BBS når man har sånne!!! Virkelig storslått, få på noen dekk så har du look'en du trenger! (har samme selv )
winchester Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 prøvde for gøy noen felger jeg har hatt liggende i et skap siden jeg fant dem i en container for noen år siden må si jeg ble ganske overrasket over at de faktisk passet http://i577.photobucket.com/albums/ss215/TM_custom/prosjekt%20E30/DSC00166.jpg[/im] Fondmetal Flotte, flotte felger det der!!! Trenger såvisst ikke BBS når man har sånne!!! Virkelig storslått, få på noen dekk så har du look'en du trenger! (har samme selv ) BBS er nok endel finere, selv om du har Fondmetal selv.
Leadfoot Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 BBS er nok endel finere, selv om du har Fondmetal selv. Vet det
TM custom Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Skrevet Januar 28, 2011 nå har jeg bare to av de fondmetal felgene og de er bare lakket hvite med sprayboks så den lakken varer nokk ikke så lenge vis jeg kjører med de. så det blir nokk de originale bmw "BBS" felgene
Markus E30 Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Her må jeg følge med Kjenner jeg må stelle litt med min og når jeg ser det her
TM custom Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Skrevet Januar 29, 2011 kom en pakke fra koed med litt stæsj i går skinn mappe for vognkort og instruksjonsbøker osv ny girmansjett lakkstift 3-serie nøkkelring ukodet original nøkkel med lys bensintrykkregulator olje/inspeksjon nulstiller sliteindikator felgemblemer
Markus E30 Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 Uuu sånn 3 serie ring vil jeg og ja Gav du for den?
TM custom Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Skrevet Januar 29, 2011 altfor mye 220kr med moms kostet den var et lite inpulskjøp når jeg så den på koed. måtte jo ha nøkkelring til nøkkelen jeg kjøpte. kom i det minste i en fin boks da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå