TM custom Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 har også fått ozon behandlet bilen
TM custom Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Skrevet Februar 14, 2011 småstyling for å øke stilfaktoren litt mens jeg går rundt og venter på skilter, skrutid og få bilen hjem. var en tur hos trygge rom i dag å fikk slipt opp min nye nøkkel med lys og greier
Mering90 Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Hva er ozonbehanding? Sikkert noe kult Det er vel da man renser hele bilen innvendig... Noe med lukt som setter seg i stoff osv. Ka tid du e heime fra London btw?
TM custom Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Hva er ozonbehanding? Sikkert noe kult brukte utstyret til asker bilutleie for ozonbehandlingen. hva det er er forklart i denne linken http://askerbilutleie.no/bilpleie/article/ozon-behandling!
TM custom Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 bestilte skilter forrige uke så jeg satser på og få den på veien i løpet av uken
winchester Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Så den skal vinterkjøres altså, det hadde jeg ikke trodd.
TM custom Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 er jo en bruksbil! skal brukes året rundt
TM custom Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 en bil er bygget for å brukes. gjør ikke noe med gode forhåndsregler og vedlikehold blir noe ødelagt så bytter jeg det. kommer det rust så fjerner jeg det. er ikke verre. bilen skal holdes original og i god stand vinter eller ikke vinter. for jeg har faktisk tenkt til og nyte det denne bilen har å tilby, ikke bare sitte og se på den i en garasje for å lufte den noen ganger i sommerferien
powerfulglenn Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 en bil er bygget for å brukes. gjør ikke noe med gode forhåndsregler og vedlikehold blir noe ødelagt så bytter jeg det. kommer det rust så fjerner jeg det. er ikke verre. bilen skal holdes original og i god stand vinter eller ikke vinter. for jeg har faktisk tenkt til og nyte det denne bilen har å tilby, ikke bare sitte og se på den i en garasje for å lufte den noen ganger i sommerferien Skjønner deg der ass Men jeg kommer til og sette E30 min på vinterlagring om vinteren, Fordi jeg tenker : Hvorfor ikke kjøpe en bil jeg kan ha på vinteren? Tenk hvis du får sleng på vinteren da også krasjer du :S Tror ikke E30 din ser så pen ut etterpå Men Kos deg med bilen din det er ditt valg!
TM custom Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 sant. hadde sikkert vert digg å ha en e36 eller noe dritt jeg kunne slengt rundt på isen uten å bry meg om hvordan den ser ut. men da var det jo dette med plass og penger da. skal jeg ha en til bil må jeg selge motorsykkelen min. noe som jeg har veldig lite lyst til
TM custom Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 selger ikke min strøkne utrolig awesome shadow for å kunne registrere en eller annen stygg dritt bil
Markus E30 Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Du har jo en e30 325i med 97(?) på tellern! Det er da bedre det! Men ikke mitt valg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå