Testpiloten Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Skal utenlands å skaffe meg delebil for å konvertere min 320iA til M3. Har tidligere hentet en 3.0 å bygd om, dette var kurant jobb. Men lurer på å skaffe en 3.2 denne gangen, er jo masse av de tilsalgs. Da lurer jeg på om noen har gjort denne jobben og har en tråd om dette? Har søkt litt men fant ikke noe spesielt.. Det er vel noe med startsperre på 3.2 motorene, må man bytte ledningsnettet i hele bilen? Stor jobb? Også er det vel dobbel vanos på 3.2, mens det er enkel vanos på 3.0, sistnevnte er vel den mest stabile og holdbare motoren? Tenker litt på dette pga jeg har lyst å få det godkjent samtidig med mest mulig hk uten å trimme. 321 hk vs 286 hk.. Stor forskjell for de som har prøvd begge motorene? Synspunkter mottas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 STOR forskjell som 320 og 325 Trenger ikke bytte ledningsnette i bilen, fort å koble opp startsperra fyr på 3.0 blir for daut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Testpiloten Posted October 31, 2010 Author Share Posted October 31, 2010 Åkei så man slipper å bytte over ledningsnett fra hele bilen? Grunnen til at jeg spør er også pga det sannsynligvis blir hentet bil fra England ( mye billigere ) og da blir jo mye av ledningsnettet motsatt. Mere spesifikt svar på hvordan en kobler med startsperren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now