Bmw e39 Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Har en diesellekasje, som begynte med bare noen små dråper, men det begynner å bli verre å verre nå.. Noen som vet om det er et typisk problem på bmw 525D. Bilen har gått 190000 nå, skulle bare høre om det er noen som vet om det er en plass jeg burde begynne å sjekke, for sånne lekasjer kan være veeeldig vanskelig å finne:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
krholt Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Ikke at jeg vet om det er noe spesielt problem, tviler egentlig på det. Men det kan være greit å få med hvor det er på bilen, årsmodell er vel heller ikke å forakte. Touring ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmw e39 Posted October 31, 2010 Author Share Posted October 31, 2010 Det er touring ja, å det virker som det kan være i nærheten av dieselpumpe.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonden Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Hvis det er lekasje i motorrom er ofte retur slanger på dyser som begyner å bli morkene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmw e39 Posted November 1, 2010 Author Share Posted November 1, 2010 Ja, kan tenke meg til at det er det jeg å.. Må bare få rengjort motorrommet skikkelig å finne en plass med masse lys:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
molid Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 du sier det er i nærheten av dieselpumpa,har du fiklet med dieselpumpa eller noe,isåfall kan det være pakningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts