Bmw e39 Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Har en diesellekasje, som begynte med bare noen små dråper, men det begynner å bli verre å verre nå.. Noen som vet om det er et typisk problem på bmw 525D. Bilen har gått 190000 nå, skulle bare høre om det er noen som vet om det er en plass jeg burde begynne å sjekke, for sånne lekasjer kan være veeeldig vanskelig å finne:)
krholt Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Ikke at jeg vet om det er noe spesielt problem, tviler egentlig på det. Men det kan være greit å få med hvor det er på bilen, årsmodell er vel heller ikke å forakte. Touring ?
Bmw e39 Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2010 Det er touring ja, å det virker som det kan være i nærheten av dieselpumpe..
Bonden Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Hvis det er lekasje i motorrom er ofte retur slanger på dyser som begyner å bli morkene.
Bmw e39 Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Ja, kan tenke meg til at det er det jeg å.. Må bare få rengjort motorrommet skikkelig å finne en plass med masse lys:)
molid Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 du sier det er i nærheten av dieselpumpa,har du fiklet med dieselpumpa eller noe,isåfall kan det være pakningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå