jakob s Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 her er lidt billeder af min E36, nu hvor andre gør vil jeg også være med og så lige et billede sammen med en dansk drift bil billederne kommer fra bilgalleri.dk inde fra min profil der. men det er en 1991 bmw E31 320i med en M52 2.3 170 hk motor i. ting der skal laves: læderkabine M-tech 2 rat nyt bagtøj (er købt) ny udstødning, std dog med en scorpion bagpot ny gearknob med lys læder armlæn sommer fælge (har fundet) malet forkofangeren faceliftet front kom gerne med ros og kritik ja kabinen er ikke pæn lige nu, men er ligeglad da der skal læder kabine i Jakob Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Planene ser bra ut Bilen kommer nok til å bli fin når du er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakob s Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 ja det håber jeg da at den gør den skal jo stå godt når jeg skal til gatebil i våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Skal du gjøre noe med motor? 170hk er nesten litt flaut å kjøre med på gatebil, personlig ville jeg aldri kjørt på ett gatebil treff. Folk tar ikke hensyn, alle tror de eier banen. Hvilke felger skal du gå for ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakob s Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 altså jeg skal ikke køre til gatebil, hvis jeg skulle det har jeg noget helt andet i tankerne, som pengene dog ikke strækker sig til, skal bare op og opleve det og besøge den norske del af familien og af den grund skal den da stå flot fælge så har jeg valgt nogle Rondell design 0081 i 8x18 for og 9x18 bag. og dem skal jeg hente dem fra tyskland da de er billigere end det eneste sted i danmark man kan købe dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå