haakon6 Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 meget rå cd spiller vurderes solgt . følger med i-pod kabel for oppkobling for i-pod Denne er nesten ikke brukt ny pris 6500.- Kom med bud .. men må ikke selge , får se hva budet ender på
sammigun Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 P88RS? Er vel ikke akkurat nyeste modell dette..... Hvor gammel er den? Foreligger det en kjøpskvittering på denne?
haakon6 Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 man får kjøpt denne spilleren ny . så den på strømmen bilradio for ett par mnd siden , men det har kommet en som heter p88rs2 .så det var kansje siste de hadde igjend . mener denne kom i 2006 . Den fulgte med en bil jeg kjøpte for 2 år siden . da var spilleren splitter ny , men kvitering har jeg ikke på den men vet at det ikke er tyvgods da jeg vet hvem som kjøpte den og monterte den Dette er en spiller for de som er kresen på lyd ... Og jeg må ikke selge . den ligger fint i skapet
haakon6 Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 http://www.pioneer-rus.ru/fr/products/2 ... index.html
sammigun Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Jeg har en RS2 liggendes i skapet mitt i påvente av at jeg skal bli ferdig med prosjektet. Denne gav jeg 4500 for ny i butikk. Så jeg vil gjerne høre hva du ønsker deg for denne, trenger å bytte ut kassettspilleren i 525'n.
haakon6 Skrevet November 20, 2010 Forfatter Skrevet November 20, 2010 Beklager sen resp her ... Den selges ikke under 2500.- med i-pod boksen .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå