velcro Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Hei. Trenger noen billige 15" felger til min E46. Kan hente i Oslo området.
Torminator Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Jeg har også! Molde, M&R. Med halvslitte sommerdekk 205/60 R15 ET47 Originalfelg til BMW E46. Style 28 Ikke felgen på bildet, men like. 4 stk strøkene!
dav-a Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 jeg har 16 tommere som er skikkelig tøffe, men originale pm for bilde (ny gummi på alle hjul, lite brukt)
fredrikt Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 Har disse: Selges billig. Holder til i Skien, men er stadig vekk i Oslo så kan sikkert tas med dit
dav-a Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Hvis du ikke har kjøpt enda, så viser jeg et bilde av hjula mine de er alle strøkene, og er i bruk nå. Har andre hjul med pigg så lett å skifte Det er helårsdekk, vinterdekk uten pigg. Masse spor igjen, ikke mye brukt. Ganske nye. Alle fire felgene er helt strøkene bortsett fra en felg som har et bitte litt karlakk flass på 1x0.5 cm det synes nærmest ikke Bilde fra bilen med hjul PM for fler, pris er BUD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå