Magnus M Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i et likt klistremerke som på bildet: Har disse på felgene mine ifra før, men har bytta ut den ene felgen etter en skade.
JonasD Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Takk! Lurer på det samme.. Ligger noe på Ebay, men må jo være andre plasser
Magnus M Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 hmm, jeg sjekka ebay, men fant ingen like der, GS hadde heller ikke.
JonasD Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Ebay har slike klistermerker, men tror ikke de har i den dimensjonen som på bildet. Er jo flere folk på Stanceworks og Bimmerforums som selger privat også.
Mikael-B Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Send mail til partsandretards.no. De kan nok muligens få tak i. Hvis ikke kan du spørre wokke.de.
Magnus M Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 ok, takk for tipset mail er sendt til partsandretards.no
JonasD Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Gi en liten notis i tråden her om de skaffer da
Morgan GS Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 vi har men kun i rødt eller sort .. ligger ikke på nett så ring .. ca 30-40 kr stk
Magnus M Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 vi har men kun i rødt eller sort ..ligger ikke på nett så ring .. ca 30-40 kr stk Jepp, jeg bestilte et sånn av dere, men det er fysisk for stort og mangler det hvite i bokstavene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå