AlexanderH Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Hei, Jeg ønsker en E34 sedan. Den må være manuell og den må ha M50B25/M50TUB25. Den må også ha minimalt med rust. Den må også ha elektriske vinduer og takluke. Pluss om den har svart lakk i fin stand. Bilen må være i eller nærme Rogaland. Vennlist ta kontakt her eller på alexanderharrason@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexanderH Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 opp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexanderH Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Hei, jeg bor på Sunde, altså Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexanderH Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Opp med denne, noen som har en E34 til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexanderH Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Du kan få kjøpe min for en hel masse penger. Riktignok ikke en M50TUB25, svart eller 100% rustfri med dog. Ligger det ingen biler som tilsvarer dine behov på finn.no/autodb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 har en kvit e34 med m50b25 manuell, el vindu, soltak, og i grei stand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexanderH Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 @ S.Hafsmo Jeg ser der regelmessig og har funnet en som jeg liker, men speider selvsagt enda @ bmwe34t Takk for svaret, har sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexanderH Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Opp med denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexanderH Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 up up and away! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexanderH Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexanderH Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 Noen med en fin E34 der ute til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexanderH Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 to the top Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexanderH Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå