Sara921 Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Hei Jeg selger nå scooteren min. Fant ut at det blir litt kaldt å kjøre i 40 min i denne kulden. Så nå blir det bil med en gang denne blir solgt. Så vil ikke du ha denne, så spre annonsen videre http://www.finn.no/finn/mc/scooter/object?finnkode=25239583 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sara921 Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Ingen som trenger en liten morosak når våren nærmer seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Dama sin det her, hehe Kan bare tilføye at dette er et supert kjøp for en førstegangmopedist. Den gjør ca 60km/h på flatmark, ligger på rundt 50 i oppoverbakker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sara921 Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Ny pris: 5000kr, helt til 30 november. Dette er kanskje feil forum å selge den på, men når jeg kjøpte den av en 30 åring, så må det være noen her som også vil ha denne morosaken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sara921 Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Settes ned til 4500kr da jeg mest sannsynlig kommer til å kjøpe bil i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sara921 Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Ingen som ønsker denne eller vet om noen som har lyst på en fin scooter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå