Olan Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Har en hel E34 525 som skal selges i deler. Alt skal vekk utenom motor, bakstilling, styresnekke og el. heiser bak. Strøkene fangere for + bak Front solgt Hella lykter foran Org baklys Grøftelys Panser SOLGT Koffert Forskjermer Komplett forstilling uten styresnekke (masse nytt) El. heiser med mekanisme foran Instrument (digital km) Starterinnslag (m20) dynamo (m20) Grå interiørdeler (dørtrekk er kastet) Automatkasse til 525 (funker utmerket!) Alt skal vekk her! Gi bud !
janerik171187 Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 gidder du ta bildeav kupevifta om du har den? om det er lik min så er jeg int
norli racing Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 hei kunne gjerne tenkt meg noen små deler som:lyst bryteren(den med blink lysa å det),vindus visker arma på passaskjer siden den som viskeren er festet i,blink lys sokklen på fører siden kommer ikke på mer i farta men vil gjerne kjøpe det jeg nevente om det er mulig:)
Olan Skrevet November 5, 2010 Forfatter Skrevet November 5, 2010 heikunne gjerne tenkt meg noen små deler som:lyst bryteren(den med blink lysa å det),vindus visker arma på passaskjer siden den som viskeren er festet i,blink lys sokklen på fører siden kommer ikke på mer i farta men vil gjerne kjøpe det jeg nevente om det er mulig:) Blinklys sokkel ? Har alt annet men har ikke tid til noe ytterlig demontering på noen dager
norli racing Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 mente den sokkelen som selv pæra skal stå i,min er knekt.men vis du har de andre delene så kom gjeren med en pris:)
norli racing Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 vett ikke hva sånt koster jeg men,300 da?
Olan Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 vett ikke hva sånt koster jeg men,300 da? 300+ frakt ?
Olan Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 bilen skrotes om et par uke så er bare å by
Olan Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 Mye for venstreframskjerm? Kom med bud. Eneste som er å pirke på er litt riper og muligens litt lakkrust der som lista har stått, men dette er ikke noe farlig overhodet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå