E.S Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Grom bil Mangler bare tona ruter nå så ser vogna perfekt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Grom bil Mangler bare tona ruter nå så ser vogna perfekt ut Takk får det:) får se hva som sjer med toning av rutene, har 2 kamerater me nokså lik bil å vet at han ene ska tone alt og sikkert han andre også, så da skal ikke jeg vær nummer 3 så da finner jeg på noe de ikke har:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Grom bil Mangler bare tona ruter nå så ser vogna perfekt ut Takk får det:) får se hva som sjer med toning av rutene, har 2 kamerater me nokså lik bil å vet at han ene ska tone alt og sikkert han andre også, så da skal ikke jeg vær nummer 3 så da finner jeg på noe de ikke har:) M5 list på koffertlokket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Grom bil Mangler bare tona ruter nå så ser vogna perfekt ut Takk får det:) får se hva som sjer med toning av rutene, har 2 kamerater me nokså lik bil å vet at han ene ska tone alt og sikkert han andre også, så da skal ikke jeg vær nummer 3 så da finner jeg på noe de ikke har:) M5 list på koffertlokket det har de også men mi ligger i bagasje romme å venter på lakk må få litt andre ting som skal lakkes først også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Hei. De Hartge replica felgene du har, hvor har du kjøpt de? Synes de var skikkelig flotte, så er interresert i størrelsen på de og hva du betalte for de! Mvh Bjørn B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Nye felger 9"*20" foran og 10"*20" bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå