Toralfen Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 har kjøpt noe zender plastikk (e30?) jeg sliter å finne noe info om. noen som kan hjelpe meg? front bak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Lie Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Hva er du ute etter å vite da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toralfen Posted November 1, 2010 Author Share Posted November 1, 2010 tja. for det første så hadde ett modell navn vært kjekt å vist. når det ble laget for eksempel:) finner ikke noen bilder av det noen steder:P det er til e30 sant? å vil det passe på en 89 mod? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Lie Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Om det er til E30 eller ikke skal ikke jeg svare på, men det ligner veldig på plastikk til preface, altså fra 1983 til slutten av 1987.. Finner du ingenting om du googler heller?? Vil tippe dette er plastikk som er fra 90-tallet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Lie Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Etter litt google søk her nå så finner jeg ingenting på E30 som ligner det du har.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toralfen Posted November 1, 2010 Author Share Posted November 1, 2010 ja er litt usikker jeg å serru:P nei finner bare frontfangere med utskjærte hull til spredere. denne har faktisk ikke det:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Lie Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Nei, den har ikke linjer som tilsier at det skal være hull der heller.. Nei jeg er usikker på om det i hele tatt er til E30.. Prøvde å sjekke litt på E21 også, men den har flere riller på fronten enn det du har der.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toralfen Posted November 1, 2010 Author Share Posted November 1, 2010 enten så er det til noe anna enn e30, eller så er det noe sjeldent kanskje? de hadde vist ligget på en låve i nesten 20 år så. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toralfen Posted November 1, 2010 Author Share Posted November 1, 2010 andre som har noen ide? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Lie Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Har du prøvd å sette d på bilen for å se om d passer da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toralfen Posted November 1, 2010 Author Share Posted November 1, 2010 nei får ikke gjort det før til helgen for bilen er ikke her:/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toralfen Posted November 1, 2010 Author Share Posted November 1, 2010 ser det er skrevet "alfa 530" med tusj på frontfangeren. hva enn det betyr? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 er det ikke e28 fanger ? ligna fælt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Lie Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 E28 har vel også spredere? Og fronter som er beregnet til bilder med spredere har som regel avmerket hvor de står for evt utskjæring? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toralfen Posted November 1, 2010 Author Share Posted November 1, 2010 nei skal ikke være lett:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts