stianvell Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Hei! Har kjøpt meg en e36 coupe, men har et problem med elvindu på førersiden. Vinduet går helt fint ned, men når jeg skal ta det opp, så er det noen plasser det går, men så stopper det å kommer en slags skrapelyd, som at tannhjulene bare spinner. å da må jeg dra i vinduet får å få det opp. noen som vet hva som kan være galt ? evt billig måte å fikse dette på?
jsr-Racing Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 er nok tannhjulene som er gåen ja.. di bare hopper over tenner når det blir påstand på det.. er bare og anskaffe seg ny motor med heis.. helt sikkert noen som selger brukte dører med motor her på forumet.. er desverre en kjent svak het på e36 coupen dette har selv byttet på begge sider på min..
fredrikt Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 Har komplett til førerdør (vindusheis, motor + el-nett) til sedan, og vindusheisen på passasjersiden også til sedan hvis det hjelper?
stianvell Skrevet November 6, 2010 Forfatter Skrevet November 6, 2010 ja, hvor mye skal du ha for det da?
jsr-Racing Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 med sedan heiser må du flytte over motoren og driverket på coupe skinnene tror eg..
Padrino Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Har brent meg på dette før, tenkte jeg skulle si ifra. Motoren som sitter på venstre side på en sedan passer for en coupe på høyresiden. Da snakker jeg altså om motoren pluss den svarte klossen som motoren sitter fast i.
fredrikt Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Har vindusheis motor til høyreside. Har bare selve "armene" til venstre desverre.
stianvell Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 ok, jeg trenger motor med tannhjul til venstresia jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå