Gå til innhold

Originale BMW 17" felger med dekk selges.


ferieguru
 Share

Anbefalte innlegg

Som overskrifta sier så selger jeg min originale 17"ere- BMW 1095 442 felgen, 8x17 IS20 (et-20??). Veldig pene felger som har stått på min e34, men passer også e39 såvidt jeg veit og sikkert flere bimmere. To av felgene (forran) ser det ut som (fra baksida) har en liten bulk, sjekk bilder. Ellers har to av felgene skrapemerker og parkeringsmerker (helt uti kanten mot dekket), men ikke noen dype sår. Sitter veldig gode Nankang NS-2 245/40/17 på bakhjula, som har sikkert to sesonger igjen. Og veldig gode Federal 225/35/17 på framdekka.

Dekkene er lite brukt, så man ser på bildene at man har mange gode mil igjen. (Dekk og felger er ikke vasket på bildene, så de er litt støvete etter lagring).

Kom med bud !

Framdekk

rng8noq3dhdov8uze3ho.jpg

Bakdekk

oirds9dnxtz33qhnql5a.jpg

Bulk

f49q1ry7q8tko352l1fw.jpg

Bakdekk

1ij31vdgfg37qfhqcvjh.jpg

Framdekk

fciu7bsiubnagn5s9qrf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da jeg godkjente felgene i vognkort hos biltilsynet, fikk jeg beskjed om at det var originale BMW-felger. Dessuten står det BMW 1095 442 inne i felgene.

Jeg veit ikke om de passer E46, noen som veit? Står IS-20 inne i felgene også, så lurer på om det er det samme som ET20- altså innpress. Fine felger med gode dekk som holder flere sesonger. Alle sår på felgene er helt uti kanten som du ser på bildene, så det er ikke lett å få øye på når felgene er på bil :)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som sagt bulk i felgene, lurer på om det kan gi vibrasjoner. Sist jeg hadde felgene på bilen så måtte jeg bytte et par ledd i forstillingen, så jeg er usikker på hvor mye felgene hadde å si for kjøreegenskapene.

Siden har jeg brukt noen andre, større felger. Takk for at dere er behjelpelige på hvilken biler disse felgene passer på! Felgene befinner seg i Hardanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...