fredriko Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Kan noen fortelle meg hvilke størrelser jeg har på de forskjellige elementene i min e34 touring, jeg tror jeg har den største hifi pakken siden jeg har små høytalere i dørene bak ytterspeilene, og 2 stk i taket bak og 2 stk oppå dashbord og 2 stk i side vegger nede med beina forann. Takker meget for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 ingen som vet om elementa er 10cm 14cm osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Har du lest øverste innlegg som er her på bilstereodelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 5.25 tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Beklager, har ikke sjekket forum før jeg postet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Den størst lyd pakken til e34 touring hadde 4 stk høytalere i taket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Men det er ikke alle som har diskant i speilhuset men ja, det er 5,25 rundt om i E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Rabbit Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 jeg låner denne litt så det ikke blir en million tråder. jeg har lest om høytaler størrelser i bmw tråden. Har en 530ia E34 touring og som sagt i tråden er det 5,25" og jeg fant et par høytalere 13cm / 5,25" jeg tenkte ha de i kick panelet nede ved bena, men de vil ikke passe, skrue hull passer men selve membraen eller hva det heter treffer selve dekslet i bilen, jeg skulle "spacet" høytalerne litt ut for og få det til og gå, noen forslag? eller om jeg kjøper noen andre 5,25" vil jeg få samme problem med de også? jeg forsøkte med skiver og kuttet også til små tre fliser som nå siter i mellom men ble ikke bra. er ikke nok plass der nede til at noe jeg fant og trodde kunne fungere ville passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Er vel noen elementer som ikke har 100% dim på 5,25, så da har vel du kommet borti en sånt element da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå