TerjeC Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Noen som har erfaring med denne mulitmediaspilleren til E39? Er dette bare dritt eller noe å satse på? Skal bytte ut min 4:3-skjerm. Regner ikke med at jeg får benyttet CD-veksleren, men det får så være. Har jo GPS og blåtann og mulighet for kort i front. Ser jo forlokkende ut Synes anlegget mitt låter bra i dag og er litt skeptisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 vi har montert noen stk i e-39 hos oss funker meget bra bestilt 15 stk også . enkel mont og mye funktioner . ealoken her inne har den i sin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeC Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Hva tar dere for den da? Ser forøvrig at en på finn.no mener det er 4x40w, mens det i overnevnte link meldes 4x45w Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jollus Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 har noen av dere noen forhold til denne da? http://www.alibaba.com/product-gs/30653 ... s_for.html den ser mye bedre ut enn de andre føler jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 vi har montert noen stk i e-39 hos oss funker meget bra bestilt 15 stk også .enkel mont og mye funktioner . ealoken her inne har den i sin bil Har ikke bilde av dette ferdig montert i en e39? Lurer på hvordan det blir seende ut, da jeg har vurdert det en stund nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 vi har montert noen stk i e-39 hos oss funker meget bra bestilt 15 stk også .enkel mont og mye funktioner . ealoken her inne har den i sin bil Har ikke bilde av dette ferdig montert i en e39? Lurer på hvordan det blir seende ut, da jeg har vurdert det en stund nå. Skal be han legge inn . Vi har fått agenturet på disse til BMW i Norge nå , og kommer til å lagerføre til E-46/38/39/x5 E-53. Det er bestilt inn ca 35 spillere . Etter at vi testet flere modeller og har funnet dette som en god vare Ord pris 7490.- men kommer tilbud på disse til under 7k snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Her er det noen , felere kommer !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Kunne tenkt meg en sånn i e38'en min jeg altså Men man får vel ikke opp info fra obc der sikkert? Spiller egentlig ikke noen stor rolle men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeC Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Hvordan kobler man på en usb-minnepinne på denne? Ser det er plass til SD-kort på venstre front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Kunne tenkt meg en sånn i e38'en min jeg altså Men man får vel ikke opp info fra obc der sikkert? Spiller egentlig ikke noen stor rolle men.. kommer 5 stk til E-38 .... løp å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Hvordan kobler man på en usb-minnepinne på denne? Ser det er plass til SD-kort på venstre front. mini usb over sd kort hullet v.side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Noen som har erfaring med denne mulitmediaspilleren til E39? Er dette bare dritt eller noe å satse på? Skal bytte ut min 4:3-skjerm. Regner ikke med at jeg får benyttet CD-veksleren, men det får så være. Har jo GPS og blåtann og mulighet for kort i front. Ser jo forlokkende ut Synes anlegget mitt låter bra i dag og er litt skeptisk... CD-veksleren skal virke med denne spilleren ja, kobles inn på orginal kontakten i bilen. Jeg er meget imponert over hvordan denne spilleren virker, ufattelig mange muligheter for og splle av diverse formater og innganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Kunne tenkt meg en sånn i e38'en min jeg altså Men man får vel ikke opp info fra obc der sikkert? Spiller egentlig ikke noen stor rolle men.. kommer 5 stk til E-38 .... løp å Er det forskjell på spillerne til E38 i forhold til E39 altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyktestolpe Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Passer den der i E46 99' uten for mye jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Passer den der i E46 99' uten for mye jobb? har en egen en til E-46 , plug and play , se nettbutikken under tilbehør deretter hifi/navi knappen t.venstre i margen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå