Gå til innhold

E36 M3 Warsteiner replica


Testpiloten
 Share

Anbefalte innlegg

Gleder meg skikkelig til ny felgene selv!

Blir 8,5x18 ET20 foran og 9,5x18 ET20 bak :)

Skal på med 225 dekk foran og 245 bak :)

SondreLM: De har vel flere tenker jeg så bare å handle det ;)

atlis: Kjøper gjennom Automote, så fikk bruke rabatten deres, så det ble veldig grei pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Sitter å gleder meg til det blir tørre veier ut da, for bilen er straks klar for å godkjennes.

Men ser ut vinduet nå å det laver ned snø, så må vel bare smøre seg med tålmodighet!

Skal være felger like rundt hjørnet da, 4 uker siden de ble bestilt så håper de dukker opp snart! :D

Treff som jeg har planlagt sålangt i sommer er ivertfall

Våler 20-22 Mai. Kun utstilling da regner jeg med,

ACR 17-19 Juni. Banekjøring for alle penga! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har dere gått fram for å dokumentere støy og avgass kravene på en importert motor som skal i en Norsk bil.

For rundt 4 år siden når jeg bygde om en 325 til 3.0 M3 med Engelsk motor kan jeg ikke huske å ha måtte dokumentere noe slikt.

Trodde også det var nok med en vanlig avgass måling men det var en mer avansert måling som måtte til som ikke blir utført i Norge.

Kan jeg bruke rammenr på donorbil til å fremskaffe slik informasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi bilen din er under 96modell. Biler over trenger ikke. Disse heter ECE dokumenter, finner de på www.tyskland.org. Der finner du ett dokument du må fylle ut og fakse in til tuv nord-kiel. Så får du en regning du må betale. Så sender de deg disse papirene du trenger. Det du trenger papirer til heter EU-typegodkjenning. Dette er dokumenter på at din donor bil holder seg innenfor krava med tanke på utslipp etc. Så nå er det bare og stå på! koster 95,20 euro. Så nå er det bare og få tak i dem og godkjenne og ut og cruuise!;) Pm hvis det er noe mer du lurer på ang. godkjenning :)

Atle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal bruke informasjon fra donorbil ! er donorbilen 96-> så trenger du ikke dette. Og da under 96 så trenger du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...