Sund.M3 Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 rått!! så sykt bra ut me nye felger digger felg valget dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Grattis med en RÅÅÅ E36 sedan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 så du sa at budsjettet blir sprengt så du må vente med å godkjenne.. Koster jo bare 370kr for en time hos bt det:p koster ikke noe mer;p Blei jæævli kult skulle hatt litt mer strekk bak og lengre ned der også foran. også orange blinkers rundtom min mening ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Enig med du om senk og strekk, men ikke med blinkersn må ut med årsavgift, omreg osv så venter til August tenker jeg. Halv årsavgift da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Da er bilen shina utvendig, kobla opp blinklysa på skjermene, festa fast batteriet, senka 2 cm foran og klistra på prøveskilt. BMW treff på Lånke i Stjørdal imorgen, here i come! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Ble meget bra, og sikkert enda bedre med mere senk i front. Bare å slenge ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Første test tur og lekkasje fra radiator.. Damn. Da blir det dårlig med bmw treff for meg i mårra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 så denne 09.30 tiden på vei til gardermoen på fredag! Heeelt rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Fy fan blei j.. bra!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Ble ikke feil med de felgene der, men skulle som sagt hatt litt mindre bredde på dekka bak. Blir perfekt stuk når den får seg litt mer senk bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 så denne 09.30 tiden på vei til gardermoen på fredag! Heeelt rå I Oslo? Da måtte det vært en annen... Å da ble jeg nysjerrig hvis det var e36 sedan du så Winchester: enig med du, blir 245/35 falken når bakdekka er utslitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Fy fan blei j.. bra!!!! Takk Digger din bil å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 så denne 09.30 tiden på vei til gardermoen på fredag! Heeelt rå I Oslo? Da måtte det vært en annen... Å da ble jeg nysjerrig hvis det var e36 sedan du så Winchester: enig med du, blir 245/35 falken når bakdekka er utslitt Ja i Oslo. Var det ikke din? Var en sedan ja, og klin lik denne husker ikke felgene nå. Men var sikker på at det var denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 så denne 09.30 tiden på vei til gardermoen på fredag! Heeelt rå I Oslo? Da måtte det vært en annen... Å da ble jeg nysjerrig hvis det var e36 sedan du så Winchester: enig med du, blir 245/35 falken når bakdekka er utslitt Det går en i kr.sand også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Noen som har TÜV papirer på øyelokk til E36? Vet det fins men fulgte ikke med øyelokka jeg har :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå