Gå til innhold

E36 M3 Warsteiner replica


Testpiloten
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe stilig! :D

Skal ha polering på den imorgen å har sendt øyelokk og M Vinge til lakk så blir vel noen bilder når det er unnagjort.

Vet ikke om delene blir montert, liker bilen som den er men skal prøve montere å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe stilig! :D

Skal ha polering på den imorgen å har sendt øyelokk og M Vinge til lakk så blir vel noen bilder når det er unnagjort.

Vet ikke om delene blir montert, liker bilen som den er men skal prøve montere å se :)

trur den blir dønn hvis du får på vinge med karbonflipp!! :) øyelokk.. da ser den bare lat ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta noen nye bilder av bilen nå da, trenger nytt bakrunnsbilde på pcn!

Siden den er lagt 2cm nermere bakken fremme også nå. 8)

Håper noen av de overfor duger da :)

Øverste satt som bakrunnsbilde! :)

Flotte bilder av heftig bil. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bakfelgene virker litt for brede eller har feil innpress siden de stikker på utsiden av skjermen.. Ikke gunstig om du skal på bane med den.

Min er en god del lavere etter anbefaling fra KW faktisk, og det funker knall på bane.

(Dog med mer moderate banehjul med 235.40.17 Rdekk rundt om)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får til å senke den mer med mer strekk på dekket bak. Foran syns jeg det ser bra ut nå :)

Felgene stikker ikke utom skjermkanten i øverkant

xltnk00jcek978bd6htz.jpg

Skal ha andre banehjul etter vært, gjerne de BBS LM kopiene som selges med mange forskjellige navn, men syns disse hjula passer grisebra til råning og godværs turer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp deg justerbare topplager framme og camberstag bak. kommer på ca 3,500 fra gs for alt. Verdt hver eneste krone. da kan du legge inn hjula dine og hive den i bakken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får til å senke den mer med mer strekk på dekket bak. Foran syns jeg det ser bra ut nå :)

Felgene stikker ikke utom skjermkanten i øverkant

xltnk00jcek978bd6htz.jpg

Skal ha andre banehjul etter vært, gjerne de BBS LM kopiene som selges med mange forskjellige navn, men syns disse hjula passer grisebra til råning og godværs turer :)

nydelig bil du har kunne vært lavere forran synes jeg da :) eller satt på en exstra leppe eller gt splittere. men er M merke ditt skjevt eller er det vare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...