Testpiloten Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Takker for det Surt å lese om at du fikk brann i bilen din, lykke til med oppbygningen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Fått handla litt på ebay i dag da. Gleder meg til å få på polish Meguiars Tech Wax 2.0 Meguiars vaske hanske i micro fiber Å en meguiars tørke fille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Pen bil du har ja... tok seg meget bra ut live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Få på polish? Er jo voks du har kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Det er en kombinasjon av voks og polish det der Ivertfall ifølge forhandleren sin info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Takk, må si jeg ut fra bildene liker din bil meget godt! Det er når man sitter å leser her inne man angrer for at man ikke tok turen til ACR... Edit: Hvilke lykter er det du har forran? synes kjørelysene så så klare ut og mørke. Er det orginal eller gjort noe med? Skal bytte lykteglassene i min, men nå vurderer jeg å bytte hele lykten om dette er de orginale fra 96-99mod.. mine ser så matt ut i forhold.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Takk for det Jo turen til ACR var helt topp! Banen var kanon saa det blir garantert flere turer dit! Lyktene har jeg handlet paa Koed og de heter TYC. Det er erstatning for ZKW og Bosch. Var tidlig klar paa at jeg ikke skulle ha Angel Eyes for det blir for raanete for min bil, og disse er jeg veldig fornoyd med. Billige er de ogsaa. Skal du ha Bosch maa du ut med over det dobbelte ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 Lå en video til fra ACR på youtube. Er ikke mye å vise frem at en blir knust i dragracing men... Here goes Må nok mer trening til ( + mere hestekrefter!!!!!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Nydelig bil du har bygd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Ble du fornøyd med Tech Wax 2.0? Jeg synes den varte så kort.. etter et par vask var det ikke mer effekt i min:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Vet ikke enda for er fortsatt på jobb.. 5 ukers turnus her. Men skal si hva jeg mener om en par ukers tid stefane46 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 Crewchange utsatt 1 dag pga manglende helikopter fra Kr.sund... Da må man unne seg noe ekstra, så handlet meg et slikt ratt i Alcantara i dag Gleder meg til å få det på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Crewchange utsatt 1 dag pga manglende helikopter fra Kr.sund...Da må man unne seg noe ekstra, så handlet meg et slikt ratt i Alcantara i dag Gleder meg til å få det på! Hvor bestilte du fra?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Da blir det en liten kosetur til Gjøvik imorgen for å hente noen LM replica felger som skal brukes på bane neste sommer. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå