Hauso Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Fy fader for en bil! Relativt sikker på at det er den feteste e36'en her til lands:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 takker Er veldig fornøyd selv også ja Liste over vinterplanene: - Stålomspunnede bremseslanger - Bytte til bremsevæske som tåler mer temperatur - Bytte til Yellowstuff bremseklosser - Lakkere LM felgene til hvitt senter. - Få tak i 4 Federal RSR 595 dekk å sette på LM hjula. - Også må jeg ha 2 nye bakhjul til Kerscher hjula. - Montere original vingen. - Litt småtjafs, montere tuten, bytte låsesett, Skal ha bøttestoler og 4 punktseler å men skal få bilen godkjent hos Biltilsynet først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Hva med coilovers? skulle vært lavere, det kler den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Hva med coilovers? skulle vært lavere, det kler den.. synes den har perfekt høyde jeg.. Denne bilen ser så sykt rå ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerR87 Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 veldig pen bil! ser ut som du har stått på litt og, så da er det jo morsomt med så bra resultater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Jeg har allerede coilovers på den, men skal ikke senke mere foreløpig ivertfall for den skal godkjennes. Skal på med litt smalere dekk bak så får jeg se om jeg får klemt den ned bittelitt Syns ikke veiene i Norge er egnet for ultralave biler desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Driver å leter etter bremseklosser til bilen min. GS selges Ferodo men etter å ha lest litt vurderer jeg heller EBC Blue stuff klosser. Noe tips om hvor en skaffer dette billigst? Skulle gjerne også hatt tips på hvem som selges stålomspunnede bremseslanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are. Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Ireland Engineering har slanger http://www.iemotorsport.com/bmw/E36-brakes/e36sshosedot.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 www.brakes.no har vell også ebc bremser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Takker Da har jeg handlet ferdig for i vinter. Stålomspunnede bremseslanger, handlet på Koed. Castrol SRF bremseveske på Koed. Kokepunkt 310 grader. EBC Bluestuff bremseklosser, handlet på Quality Wheels & Tuning. ( Sparte drøyt 800 kr ift. brakes.no ) Gleder meg til sommeren! Gatebil på Våler i Mai blir første stortreffet jeg skal på, flere som skal dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Jeg kommer nok:) skal du piske på bane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Har lyst men da må jeg få registrert bilen først for de tillater vel ikke prøveskilt der lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warsteiner136 Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Har også e36 4d "Warsteiner", lurte på hvor fikk du tak i dekalene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Det har du ja ser jeg! Tøft at det er flere! Her er link til han som jeg kjøpte av, kaller seg LeeVuong. http://www.s14.net/forums/showthread.php?t=31438&page=7 Vil gjerne se flere bilder av bilen din om du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warsteiner136 Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 TAKKER:) tenkte jeg skulle legge ut bilder fra oppussingen:) litt vittig, ser ut som vi begynte på samme tid omtrent med bilene.. Lakka min i November 2010:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå