Gå til innhold

Komplett strøkent E30 M3 understell selges.


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Org E30 M3 under stell med papirer, selges for: 25 000,- kr

Ikke rust, et fjærbein er nytt, nye foringer i en bærearm foran.

Nye polly foringer hele veien, brekk virer og alt er på plass.

Bra Bilsten dempere og u kjente fjærer, mangler kun fjærene bak og mellom aksel.

M3 E30 servo styring og 3.25 spærre diff.

Selges helst komplett, men får jeg delt dette opp og solgt alt til 3 feks, så går det. :D

Selges for 25 000,-kr.

Pm, her eller ring: 90141919. Yngve :D

3ahl75rrp1q28u2jqgug.jpg

8qb5k2jxrlaykzdoitlx.jpg

xepwvpon5irkdxbe4p13.jpg

plkzr2h2y39mcab5ygdh.jpg

oqs4hlnluhu5kn9vpssq.jpg

sf3yjmbs80p2v7mdgngx.jpg

pzzwxqhhqri3q8gxotvr.jpg

os58x2gbnwex3skpaabk.jpg

h1g3xt1kexscqntyox8c.jpg

ifwzc0uheysu6batg7bz.jpg

7fb7422mpsvesx5x530g.jpg

bwswhlvspdnqjqw5kbeh.jpg

vzbpa30uvyaqo23dxe26.jpg

hfe0b31e8w119nsfvp07.jpg

hy7ouc2phm09dnihignh.jpg

cd1nybvkkeueaqya59gl.jpg

obp6dk88q8gzei3l7x0h.jpg

iiv9aryfgmi9ezm0tu3q.jpg

btms3qrsj7fpaphehki1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromt! Hva er det meste hk man får gokjent på dette understellet?

Den godkjennings biten her i Norge er helt på trynet om dagen. Ble godkjent en E30, tror det er 325 4 dørs med 4 syl og turbo med 330 hk, her om dagen i Tønsberg. Det er samme fyr, som er vist Telemark og Vesfolds sefor fyr. Han nekta gutta med Dekra og 321 hk suge sekser, for 1 år siden eller hva det blir.

Denne bilen var søkt på i 05, og det er ikke kommet noen nye regler siden da. De mente de hadde gjort en glipp den gangen, og hadde vist fortalt at denne er siste E30 med så mye hk.

Skal da faen meg være likhet for loven i dette landet. Nye regler har ikke kommet, og de bare finner på regler og mye rart.

Håper noen har en snill advokta osv, som kan ta tak i disse problemene. For noen biltilsyn nekter jo 289 hk også.

De mener Hargte papirene er for gamle. Er ikke E30 en gammel bil da??

Så burde vel gå med 3.0 og 289, som flere har fått godkjent. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromt! Hva er det meste hk man får gokjent på dette understellet?

Normalt får man iallefall godkjent 286hk, med de rette papirene og folka som behandler søknaden. Men jeg vet også at M3 understell før i tiden (tidlig 2000 tall) ble godkjent med S38B36 og B38 motorer. Selv Helge Vik og Borgar Strand sine psyko 397hk's biler ble godkjent med M3 understell.

Jeg er enig med deg Yngve, vi burde virkelig protestere i stor skala. Det burde være nok av folk som kunne stille seg bak en rettslig sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den godkjennings biten her i Norge er helt på trynet om dagen. Ble godkjent en E30, tror det er 325 4 dørs med 4 syl og turbo med 330 hk, her om dagen i Tønsberg.

Dette er en arbeids kamerat av meg..

Bilen hans er utrolig strøkent bygget + han hadde fått godkjent ombygging fra BT for mange mange år siden :)

Ikke rart den ble godkjent, har hatt god dialog med BT hele veien, vist div ting underveis.

Så ingenting er U-mulig om man spørr pent :mrgreen: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All ære til Ole, eller hva han heter. Vet at han har brukt mange år osv, så bare å gratulere han.

Jeg syns det er kjempe bra at han har fått det til. Men mange som bygger/ kan bygge ordentlig, og når de sier at dette er siste, og de nekter fine biler med 321 hk, da er det noe hakke galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromt! Hva er det meste hk man får gokjent på dette understellet?

Normalt får man iallefall godkjent 286hk, med de rette papirene og folka som behandler søknaden. Men jeg vet også at M3 understell før i tiden (tidlig 2000 tall) ble godkjent med S38B36 og B38 motorer. Selv Helge Vik og Borgar Strand sine psyko 397hk's biler ble godkjent med M3 understell.

Jeg er enig med deg Yngve, vi burde virkelig protestere i stor skala. Det burde være nok av folk som kunne stille seg bak en rettslig sak.

På Ålesund trafikkstasjon hadde de visst sagt blank nei til S50B30 også, maks effekt man fikk godkjent der var E30 M3 effekt nærmest det året bilen det søkes om er laget i. Hva slags idiot regler er dette!?

Lykke til med salget forresten, og beklager off-topic! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

byr 4000 for fjærbein og topplager.

Ha ha. Jeg kjøper 1 M3 E30 fjærbein muligens i morgen. Kun lager og gra fjærbein for 3500,-kr.

Da har jeg et komplett sett med fjærbein fremme, som jeg skal ha minst 7000,.-kr for.

De koster nye nesten 7, da uten lager osv.

Om jeg skal selge diffen løst, er prisen 7000,-kr. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...