thomascr Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Synes det blir hørendes litt feil ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Er jo litt stilig at dem har gjort det, og ingenting og si på lyden.. Ble mer irritert over bilen, så dere spoilern eller? ÆSJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Er jo litt stilig at dem har gjort det, og ingenting og si på lyden.. Ble mer irritert over bilen, så dere spoilern eller? ÆSJ Likner på en sånn universal spoiler du får på biltema Fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 den der er jævlig feit da GTR bredding av noe slag og fæl racingspoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 off! Verken stylingen eller motoren! Bmw kledde rett og slett ikke den lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 off!Verken stylingen eller motoren! Bmw kledde rett og slett ikke den lyden Så er det ikke akk BMW lengre da Er noe utenom det vanlige, så det er kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Heftig motor i et tøfft karosseri. Men vinga blir jo selvfølgelig helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 skjønner ikke hva folk har i mot spesielle bygg, er ikke alle som liker m3 vettu, noen liker å gjøre noe utenom det vanlige:) all ære til dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Tøft motorvalg Personlig liker jeg ikke resten, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Fatter ikke at folk begynner å pipe når noen bygger en maskin litt utenom det vanlige. Det er da faen ikke din bil han har bygget om. Synes det passet helt utmerket med amcar V8 i en E46. Hadde det vært mulig hadde jeg kjøpt en i dag. Kan dog si meg enig i at den vingen ser helt jævlig ut. men det får så være. Er jo ikke min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Fatter ikke at folk begynner å pipe når noen bygger en maskin litt utenom det vanlige. Det er da faen ikke din bil han har bygget om.Synes det passet helt utmerket med amcar V8 i en E46. Hadde det vært mulig hadde jeg kjøpt en i dag. Kan dog si meg enig i at den vingen ser helt jævlig ut. men det får så være. Er jo ikke min bil. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Bilen ble stygg med den vingen, men motorvalget var jo gromt da Fet lyd også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Hvis 1000 hester stemmer er det nok ikke uten grunn han har lånt mujaffas stillas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 rå bredding da. kunne lett hatt det kitte på min e46n. men såklart ikke vingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå