Lanzin Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Pga brudd i kabel i gjennomføring til bakluka vi ikke verken bakluka eller glassruta åpne seg.. Går det an og åpne bakluke fra innsiden? går det an og ta av plasten på innsiden og komme til mekanismen?? Noen som har gjort dette?? Utrolig upraktiskt med touring uten touring :S
NA Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Selve bakluka får du vel åpna med å bruke nøkkelen i luka. Går i allefall på min
roveen Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Det skal være ett lite plastlokk i bakluken som du kan dra ut innenfra. I plastlokket henger det en snor som du skal dra i så luken åpner seg.
Lanzin Skrevet November 3, 2010 Forfatter Skrevet November 3, 2010 Aha!.. stilig... eneste lokket jeg fant i farten var det store med verktøyet i...Skal lete mer...
Ballder Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 Og inni der skal du vel finne nødåpneren mener jeg.' Høyre side rett ved siden av lykten finner du ett avlangt deksel. Vipp ut det, så kommer resten av seg selv.
Lanzin Skrevet November 4, 2010 Forfatter Skrevet November 4, 2010 hmm.. finner ikke andre lokk enn de små dekslene som dekker over skruene til hele greia.. skal ofre litt tid i morgen i dagslys
Lanzin Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 Ingen nødluke på min, måtte ligge Baki og demontere deksler for og komme til åpningsmeksanismer.. Så da vet dere det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå