JE Motorsport Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 2 stk brukte Sonar PF1-piggfrie 225/45- dekk selges pga overgang til annen dimmensjon. Dekkene er kjørt ca halve vintersesongen i fjor.(3-4000km) Så liten slitasje på disse! Gode dekk til overkommelig pris. Selges mot fornuftig bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Prisantydning? Hva er nypris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Prisantydning? Hva er nypris? Koster nye drøyt 1400,-kr pr. dekk. Tenkte meg 900,- +evnt frakt for begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 tek di for 800 kr eg pluss frakt .. tek resten på pm ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 tek di for 800 kr eg pluss frakt .. tek resten på pm ? Du har Pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 Fortsatt til salgs da han over ikke lar høre fra seg. Så går til førstemann med penger 800,- kr for 2 dekk i denne stand og dim er billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordf Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Hvordan er de dekkene generelt? Jeg trenger fire stk på felg 225/55-17 (til F11 ), så dine er kanskje ikke aktuelle. Har bl.a. fått tilbud om Sonar PF-1 fra GS bildeler. Nøler litt iom at det ikke er det mest anerkjente dekkmerket akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Hvordan er de dekkene generelt? Jeg trenger fire stk på felg 225/55-17 (til F11 ), så dine er kanskje ikke aktuelle. Har bl.a. fått tilbud om Sonar PF-1 fra GS bildeler. Nøler litt iom at det ikke er det mest anerkjente dekkmerket akkurat... Fungerer utmerket synes jeg. Får utrolig mye for pengene med de dekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå