JE Motorsport Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Selger min brukte Supersport bakpotte med 2x76mm endestusser.(Retter enderør, ikke DTM type) Passer rett på original anlegget med minimal tilpassing. Gir fin lyd. Bakpotta er i god stand, er brukt kun 6-7mnd. Selges for kun x,-kr + evnt frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Skal få lagt ut bilde av det på bil en av de nærmeste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 Skal få lagt ut bilde av det på bil en av de nærmeste dagene Kommer over helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 Har desverre ikke fått tatt noe bilde enda, men er helt lik den på første bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Pris kan diskuteres noe ved rask handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 21, 2010 Forfatter Share Skrevet November 21, 2010 Oppsann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 24, 2010 Forfatter Share Skrevet November 24, 2010 Dette er lant billigere enn f.eks en ny original potte å denne ser og høres mye bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 Går for 1200,-kr + frakt. Det er billig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 passer 316i? bilder av potta på bil? og dette er kun bakre potta? er det hull på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 passer 316i?bilder av potta på bil? og dette er kun bakre potta? er det hull på den? Ja passer 316 og 318. Dette er kun bakre potta, nei ikke hull i den selvfølgelig. Er jo kun brukt ca-6-7 måneder. Jeg har desverre ikke noe bilde som viser den på bilen, men er jo 2x76mm endestusser som tar seg bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 1200,- inkl frakt så slår jeg til! Er den rustfri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 1200,- inkl frakt så slår jeg til! Er den rustfri? Går ikke under 1200 + frakt(som er 200,-) Da dette er langt under halv pris, for ei potte som er brukt noen måneder. Denne er nok ikke rustfri, de koster mye mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Kunne du fikset noen bilder av den aktuelle potten ? edit, passer IS regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 Kunne du fikset noen bilder av den aktuelle potten ?edit, passer IS regner jeg med? Skal se hva får til,har problemer med fotoapperatet. Må nok tilpasses litt for å passe på IS i og med at den har helt unikt eksosanlegg i forhold til alle andre E36. Men med litt egeninnsats er det nok mulig å få det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Har du noen bilder av den aktuelle potta da? Passer rett på skjøteflensen slik som originalpotta gjør? Hvordan oppheng er det på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå