egil s Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Håper den fikk et bra hjem da. Sendte du med alle delene eller har du de liggende ennå? Må se til å få ut fingeren jeg nå, pussig hvor lett man glemmer når bilen er parkert for vinteren og man ikke ser den hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe3m Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Den har fått ett godt hjem nå ja Jeg har fremdeles mye deler til 8 serien, så det er bare å skrike ut dersom noen skulle trenge noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Skal få med meg Terje så kommer vi opp en dag å ser. Jeg er ute etter sidevinduene og interiør detaljer i første omgang, men det kan jo hende man finner andre interessante ting når man først har tatt turen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole-28- Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 hei. lurte på om du har en bakfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe3m Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 hei. lurte på om du har en bakfanger? Nei desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole-28- Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 den er god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg