magnusr91 Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Hei! Jeg skulle til å kjøpe meg en 320ia 1999 E46 i dag. Så akkurat når vi var blitt enig om en pris, så kom det et lite puff fra bilen, og det strømmet damp utav den, tenningen var av om dette har noe å si, dampen gav seg foresten etter 2-3 min. andre observasjoner som ble gjort: - når bilen ble startet gikk den litt ujevnt, stod mellom 700-800 omdreininger - husker ikke helt, men når vi kjørte den før den ble parkert kom det en lyd fra klima anlegget. - hørte ikke noe tikking eller spesielle ulyder fra motoren. - dampen så ut til å komme nedi motor rommet. Så om dette kan være noe med vannpumpen, termostaten, generelt kjølesystem, eller om toppen eller noe med selve motoren er gale. bilen er konekjørt og automat, så tviler på at bilen er kjørt til turtall sperren hver gang, generelt sett: grisekjørt. Han skulle innpå verksted i morgen å sjekke det, men føler det er greit å høre andre sine meninger og. takker for all hjelp!
magnusr91 Skrevet November 4, 2010 Forfatter Skrevet November 4, 2010 Bilen har forresten stått en liten stund i garasjen og ikke vært i bruk, om dette kanskje kan ha noe å si..
S.Arnesen Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 tja. ser for meg at det kan ha gått hull på ett ac rør eller lignende, slik at gassen har strømmet ut..
magnusr91 Skrevet November 5, 2010 Forfatter Skrevet November 5, 2010 var snakk om noe luft i kjølesystemet. Noen ideer om hva dette kan komme av?
magnusr91 Skrevet November 6, 2010 Forfatter Skrevet November 6, 2010 gikk fint var bare en sprekk i ekspansjonstanken all done. Ny bil på tunet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå