Gå til innhold

E30 m20b28 Turbo! Film fra acr s.60


SpiderPig
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er forskjell på lengden på mellomakslingen mellom 320\325\facelift\preface? mellomakslingen er 3cm for lang :S kan det være fordi jeg har vanlige motorfester? å ikke slike som har en bolt sentrert og den andre på ut mot siden?

Du har sikkert 325 kasse og 320 mellom aksling, 325 mellom aksling er litt lenger enn 320...

Trur det er berre fremste del som må byttes :)

du mener vel omvendt? at 325 akslingen er litt kortere :P har 320 mellomaksling sjø... driiit.. så mye småting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 906
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som vet om det er forskjell på lengden på mellomakslingen mellom 320\325\facelift\preface? mellomakslingen er 3cm for lang :S kan det være fordi jeg har vanlige motorfester? å ikke slike som har en bolt sentrert og den andre på ut mot siden?

Du har sikkert 325 kasse og 320 mellom aksling, 325 mellom aksling er litt lenger enn 320...

Trur det er berre fremste del som må byttes :)

du mener vel omvendt? at 325 akslingen er litt kortere :P har 320 mellomaksling sjø... driiit.. så mye småting :P

Nemlig, gjekk litt i spinn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei :) noen som har en liggende??

Kan du måle fremste del på din? Så skal eg måle den eg har liggende, er litt usikker på om det 325 eller 320 :)

skal gjøre det i morgen :) har skrudd bil i snart 14 timer i strekk.. ganske lei av garasjen nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk et sant helvette med lengden på di der mellomakslingene når man bytter fra 320 kassa (getrag 240) til 325 (getrag 260) Jeg har gjort dette på min, og nå har jeg 6 (!!!) mellomakslinger liggende... Ja, jeg brukte så mange forsøk på å få det rett. For når lengden fra kassen til diffen ble rett så kom mellomaksel lageret enten for langt bak eller fram.. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk et sant helvette med lengden på di der mellomakslingene når man bytter fra 320 kassa (getrag 240) til 325 (getrag 260) Jeg har gjort dette på min, og nå har jeg 6 (!!!) mellomakslinger liggende... Ja, jeg brukte så mange forsøk på å få det rett. For når lengden fra kassen til diffen ble rett så kom mellomaksel lageret enten for langt bak eller fram.. :evil:

Da har vel du hatt ein E36 bakdel og du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk et sant helvette med lengden på di der mellomakslingene når man bytter fra 320 kassa (getrag 240) til 325 (getrag 260) Jeg har gjort dette på min, og nå har jeg 6 (!!!) mellomakslinger liggende... Ja, jeg brukte så mange forsøk på å få det rett. For når lengden fra kassen til diffen ble rett så kom mellomaksel lageret enten for langt bak eller fram.. :evil:

har 3 mellomakslinger liggende jeg nå :P lå i 1.5 time ned i et jørmehull å skrudde ut en i går, som da skulle vise seg å ikke passe :P ble litt oppgitt da.. men tror jeg tar å korter inn en av akslingene jeg har liggende :) kapp å sveis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...