Gå til innhold

E30 m20b28 Turbo! Film fra acr s.60


SpiderPig
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 906
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk are :) må senkes litt mere ja ser jeg...

Kva størrelse har du på eksos på denne? :)

3" hele veien :)

viser seg at motoren spytter bensin fra eksosen + det er masse bensin i oljen :( ryker bensin fra veivhusventilasjonen.. noen som vet hva dette kan være? dyse som står åpen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk are :) må senkes litt mere ja ser jeg...

Kva størrelse har du på eksos på denne? :)

3" hele veien :)

viser seg at motoren spytter bensin fra eksosen + det er masse bensin i oljen :( ryker bensin fra veivhusventilasjonen.. noen som vet hva dette kan være? dyse som står åpen?

Er det snakk om MYKJE bensin eller er det snakk om att det lukta bensin? Kva bensintrykk kjøre du på ? Huska ikkje om du kjørte mls pkn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merker på eksosen at den får for mye (ryker svart), så kommer det en god del bensindamp fra veivhusventilasjonen, kjører litt tykkere orginalpakning + o-ringa blokk.

Svartrøyk er da eit kjent fenomen på turbo biler og ofte kjem det litt bensin i olja, eg hadde problem med dette på eit av snik bygga mine men det gjekk bra. Om dette er eit fenomen andre er plaga med veit eg ikkje men det gjekk no bra med min motor så lenge eg var nøyen med olje skift...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merker på eksosen at den får for mye (ryker svart), så kommer det en god del bensindamp fra veivhusventilasjonen, kjører litt tykkere orginalpakning + o-ringa blokk.

Svartrøyk er da eit kjent fenomen på turbo biler og ofte kjem det litt bensin i olja, eg hadde problem med dette på eit av snik bygga mine men det gjekk bra. Om dette er eit fenomen andre er plaga med veit eg ikkje men det gjekk no bra med min motor så lenge eg var nøyen med olje skift...

ja vet svartrøyk er et kjent fenomen, men er litt mere en det som er normalt da.. det er ikke normalt med så mye bensindamp i oljen nei.. noe må være galt :P det er jeg rimelig sikker på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min var ikkje det akkurat damp, meir lukt om man tok eit skikkeleg magadrag fra olje påfyllinga...

Tydleg att det er FOR mykje bensin iallefall, korleis går bilen da? Dårleg drag ? Kan jo kanskje vere tenning og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom synlig hvit damp ut av både veivhusventilasjon og oljepåfylling. Stinka bensin, trengte ikke å ta noe magedrag for å kjenne det hvertfall =P Den drukna jo også et par ganger.

Tipper det er en dyse som tuller litt. Alt for feit blanding hvertfall. Type svart diesel røyk bak :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom synlig hvit damp ut av både veivhusventilasjon og oljepåfylling. Stinka bensin, trengte ikke å ta noe magedrag for å kjenne det hvertfall =P Den drukna jo også et par ganger.

Tipper det er en dyse som tuller litt. Alt for feit blanding hvertfall. Type svart diesel røyk bak :P

Eg hadde til tider store problem med å holde min gamle igang, da var det for dårleg tenning på pluggene men dyse teorien er jo holdbar og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...