SpiderPig Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 Ikke umulig at det er noe rart med temp sensorene nei.. for temp måleren inni bilen vibrerer noe voldsomt :S Skal få taki meg en bærbar med camport så fort som mulig
SpiderPig Skrevet April 16, 2011 Forfatter Skrevet April 16, 2011 Rekner med du har Tec2n ennå, gå online på den å se hva sensorene viser:, vanntemp, lufttemp og mapsensor. vann å luft temp ser ut til å fungere.. men mapsensoren rører ikke stort på seg.. den sprakk å ble limt sammen i vinter, kan det være feilen? å i dag fikk jeg enda et nytt problem bilen starter ikke, med mindre jeg kobler ut bensinpumpa.. da starter den å går på tomgang helt til jeg kobler til bensinpumpa igjen..
SpiderPig Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 Tok et bilde av pcn.. MAP å MAT sensorene hopper opp å ned av å til, selv om motoren ikke er i gang. kan det være feilen?
SpiderPig Skrevet April 26, 2011 Forfatter Skrevet April 26, 2011 Da var det tid for en liten update Handla meg Tårnstag og mtech2 fanger Har også bestilt meg ny map-sensor
haavard Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Du som kjøpte motoren til Amer, ja. Ser ut til å bli en flott E30! Artig med mange illsinte bmwer i Trondheim! XD
SpiderPig Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Skrevet Mai 1, 2011 Du som kjøpte motoren til Amer, ja. Ser ut til å bli en flott E30! Artig med mange illsinte bmwer i Trondheim! XD Jeg som kjøpte den ja bynner å bli mange bmw turboer her i trondheim ja
Bmw325turbo Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Er mtech2 fangeren i glassfiber fra gs? Hvordan er passformen isåfall?
SpiderPig Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 Glassfiber fra gs ja, vet ikke enda, intercooleren stikker så langt ut at jeg ikke får den ordentlig på... skal si fra når jeg får den på plass
Bmw325turbo Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Glassfiber fra gs ja, vet ikke enda, intercooleren stikker så langt ut at jeg ikke får den ordentlig på... skal si fra når jeg får den på plass Det høres bra ut
SpiderPig Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 Glassfiber fra gs ja, vet ikke enda, intercooleren stikker så langt ut at jeg ikke får den ordentlig på... skal si fra når jeg får den på plass Det høres bra ut veldig dålig passform på sidene ved skjermene på denne fangeren.. men ellers er den helt grei
Bmw325turbo Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 Glassfiber fra gs ja, vet ikke enda, intercooleren stikker så langt ut at jeg ikke får den ordentlig på... skal si fra når jeg får den på plass Det høres bra ut veldig dålig passform på sidene ved skjermene på denne fangeren.. men ellers er den helt grei Ja, ser de skriver på nettsiden sin at den må prøves før lakkering, så den er vell ikke helt perfekt
SpiderPig Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 UPDATE da var motoren nesten friskmeldt var mapsensoren som ordna problemene ja MEN motoren hoster å er ikke helt frisk enda så kom det opp en feilmelding om lambdasonde på laptopen skrudde den ut: Så den blir ny i morra Noen bilder Are kom på besøk med snurrbobabben sin Så ble det en film, som dere hører er den ikke helt frisk enda.. Edit, lakka bakskjermen: (ja den skal senkes) Parkert for kvelden
SpiderPig Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Skrevet Mai 6, 2011 *liker* Blir saker på bmw treff i helga dette ja ja, uten fangere
SpiderPig Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Skrevet Mai 7, 2011 Noen bilder fra treffet i dag Motoren er ikke helt frisk nei.. får alt for lite bensin ved pådrag.. AFR 18-19:1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå