Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke umulig at det er noe rart med temp sensorene nei.. for temp måleren inni bilen vibrerer noe voldsomt :S Skal få taki meg en bærbar med camport så fort som mulig :)

• Svar 906
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Rekner med du har Tec2n ennå, gå online på den å se hva sensorene viser:, vanntemp, lufttemp og mapsensor.

vann å luft temp ser ut til å fungere.. men mapsensoren rører ikke stort på seg.. den sprakk å ble limt sammen i vinter, kan det være feilen?

å i dag fikk jeg enda et nytt problem :D bilen starter ikke, med mindre jeg kobler ut bensinpumpa.. #-o da starter den å går på tomgang helt til jeg kobler til bensinpumpa igjen..

• 2 weeks later...
Skrevet
Du som kjøpte motoren til Amer, ja. Ser ut til å bli en flott E30! Artig med mange illsinte bmwer i Trondheim! XD

Jeg som kjøpte den ja :) bynner å bli mange bmw turboer her i trondheim ja :P

Skrevet
Glassfiber fra gs ja, vet ikke enda, intercooleren stikker så langt ut at jeg ikke får den ordentlig på... skal si fra når jeg får den på plass :P

Det høres bra ut :)

veldig dålig passform på sidene ved skjermene på denne fangeren.. men ellers er den helt grei :P

Skrevet
Glassfiber fra gs ja, vet ikke enda, intercooleren stikker så langt ut at jeg ikke får den ordentlig på... skal si fra når jeg får den på plass :P

Det høres bra ut :)

veldig dålig passform på sidene ved skjermene på denne fangeren.. men ellers er den helt grei :P

Ja, ser de skriver på nettsiden sin at den må prøves før lakkering, så den er vell ikke helt perfekt :)

Skrevet

UPDATE :D

da var motoren nesten friskmeldt :D var mapsensoren som ordna problemene ja :)

MEN motoren hoster å er ikke helt frisk enda :P så kom det opp en feilmelding om lambdasonde på laptopen :P skrudde den ut:

7a92pal3uc8dztnk4fbi.jpg

Så den blir ny i morra

Noen bilder :D

sjwqzk5mnqtoce9y5k48.jpg

Are kom på besøk med snurrbobabben sin :)

gxtw52zfs8q2wxezp49z.jpg

Så ble det en film, som dere hører er den ikke helt frisk enda..

Edit, lakka bakskjermen: (ja den skal senkes)

ytn9fkc30cypmf2gtvxl.jpg

0c7376u5foyps33er7zf.jpg

Parkert for kvelden :P

afgt2pru3cqhj51isc2i.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...