Bjrnar89 Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Skal sveise inn ny kanal bak på min e34. Da den gamle begynner å bli litt rusten. Ser mange andre også har dette problemet. Tar gjerne imot tips for at det skal bli best mulig. Hva er den slangen som ligger inne i kanalen? Hva bruker man for å få det tett i mellom punktsveisene? Har sett flere bruker false/stanse maskin. Bør man false kanalen når man skal sveise inn den nye biten, eller sveiser man butt i butt? Har tilgang til et mig sveiseapparat. Så har jeg bestilte nye kanal bakpart fra koed idag venstre, slik det er idag. høyre, slik det satser på å få det.
winchester Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Når det ser slik ut ville jeg nesten vurdert helsveising, ikke bare punkting som normalt. Det man tetter med er bodykitt, epoxy grunning, tectyl, filler og lakk - i den rekkefølgen. Den slangeenden du ser der er antakeligvis drenering fra takluke.
Bjrnar89 Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 1. Flenser man kanalen og sveiser med overlapping, elller bør man sveise butt i butt? 2. Hva er bodykitt? 3. Grunning/primer http://www.odegard-lakk.no/default.aspx ... oduct=8224 er denne grei? 4. Hvordan sparkel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå