stef Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Har lest litt på forskjellige tråder på forumet, men har framdeles noen spørsmål ang. sensoren på reimhjul / svinghjul. Har da en e30 320 88 mod. facelift bil med preface motor. Skal bytte motor til e30 325ix 87 mod, preface. Har fått med meg at preface har sensor på svinghjulet. Er det denne kontakten? (bilde 1) Mens facelift har sensor på reimhjulet. Lurer da på hvor denne sensoren sitter? Er det her sensoren skal festes? (bilde 2) Lurer også på hva jeg må ha av deler.. reimhjul, sensor og feste? Hadde jo vært enkelt skulle jeg bare sette i m20b25 motoren med preface ledningsnett, for bilen er jo koblet opp mot preface motor fra før (m20b20) Men skal altså ha facelift ledningsnett i på motoren. Noen som vet om det er mye arbeid og fikse dette? Kontakt på girkassen (bilde 2) Reimhjul m20b25 (kan dette brukes?) Reimhjul M20b20 (kan dette brukes?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stef Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Skal du bruke facelift-nett må du bruke det som står på B25n, kontaktet på girkassen er til ryggelys. Alt du trenger står på motoren, få tak i faceliftnett med triggersensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stef Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Konge Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Ja, Men om det haster, har du vel tlfnret mitt/pm? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stef Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Fått ny tlf. Men sender pm neste gang hvis det er noe som haster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå