Gå til innhold

Neeed heelp!!!!!!


MrTurkish
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en BMW 316i, jeg kjøpte den for 4.000 kr - dvs at det var en del å ordne.. jeg har lakkert hele bilen og tatt all rust,laget nye plater osv. jeg begynte i feil ende fordi jeg kjøpte bilen som prosjekt til skolen da jeg gikk lakk og skade. bilens original motor var visst byttet ut da jeg kjøpte den og personen sa at bilen trengte gasspådrag ved kaldstart. vi misstenker nå at dette kan ha noe med noe feilkobling å gjøre?

kjæresten min fikk tak i en motor ++ til meg for en billig penge for en stund tilbake, og hadde den vel et år ca før vi begynte å plukke på den. vi plukket noen deler og prøvde å fixe den som satt i bilen med det. senere fant vi ut at toppen hadde ryki og vi slipte den og byttet toppakning + regreim osv.. hele øvre del av motoren er ordnet, men nå har vi dilemmaet at vi IKKE vet hvor ting skal, vi har prøvd å sette sammen ting og tang igjen etter at toppen ble tatt ut og ordnet på, men ingenting ser ut til å stemme. vi har fått tak i noen tegninger, men de er ikke riktig og det skal visst være JÆVELIG vanskelig å få denne dritten i gang!! Bilen betyr masse masse, i og med at jeg har hatt den på skolen som prosjekt gjennom et helt skole år og lagt ned såå mange timer og penger i den!

jeg tar i mot ALT av hjelp, alt fra om det er en som vil komme å vise bilen sin hvis den er lik så vi kan sammenligne eller bare om personen kan sende bilder, til at hvis noen vil ta den og ordne den for oss for en billig penge.. vi vet ikke hvor mye sånt koster, men skal på BMW i morgen å høre.. tar i mot ALT av hjelp - UANSETT!!!

dette er en 316i - 1992 modell ( E36 ) motor : M40 ( originalt som skal sitte i - uvisst hva som sitter der nå )

Send gjerne sms eller ring på:

46 92 93 94...

91diexbn8yvi2s3o5oe3.jpg

1zodmoqmnqgcmrc1n3b5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...