cmn Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Kjenner BMW'n er litt "notchy" å gire med noe ganger. Bilen har jo gått ganske langt, og jeg vet jo ikke når det ble byttet girolje på den sist. Så tenkte å starte med det i hvertfall. Har funnet ut at det skal være 1,1 liter girolje på kassa. Må jeg virkelig kjøpe 2 liter for å bytte olje på kassa?... Kjedelig å ha så mye jeg ikke får brukt. hehe. Og når jeg bytter, vil Castrol SAF-XO 75W/90 være en god olje for bilen? Noen som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evenol Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Kjenner BMW'n er litt "notchy" å gire med noe ganger. Bilen har jo gått ganske langt, og jeg vet jo ikke når det ble byttet girolje på den sist. Så tenkte å starte med det i hvertfall. Har funnet ut at det skal være 1,1 liter girolje på kassa. Må jeg virkelig kjøpe 2 liter for å bytte olje på kassa?... Kjedelig å ha så mye jeg ikke får brukt. hehe. Og når jeg bytter, vil Castrol SAF-XO 75W/90 være en god olje for bilen? Noen som vet? Skal være en gul/orange merkelapp på kassa di som beskriver hvilken girolje du skal ha. Og ja, du må kjøpe 2 liter olje for å bytte på kassa, syns selv det er litt idioti men sånn er det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts