cmn Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Kjenner BMW'n er litt "notchy" å gire med noe ganger. Bilen har jo gått ganske langt, og jeg vet jo ikke når det ble byttet girolje på den sist. Så tenkte å starte med det i hvertfall. Har funnet ut at det skal være 1,1 liter girolje på kassa. Må jeg virkelig kjøpe 2 liter for å bytte olje på kassa?... Kjedelig å ha så mye jeg ikke får brukt. hehe. Og når jeg bytter, vil Castrol SAF-XO 75W/90 være en god olje for bilen? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Kjenner BMW'n er litt "notchy" å gire med noe ganger. Bilen har jo gått ganske langt, og jeg vet jo ikke når det ble byttet girolje på den sist. Så tenkte å starte med det i hvertfall. Har funnet ut at det skal være 1,1 liter girolje på kassa. Må jeg virkelig kjøpe 2 liter for å bytte olje på kassa?... Kjedelig å ha så mye jeg ikke får brukt. hehe. Og når jeg bytter, vil Castrol SAF-XO 75W/90 være en god olje for bilen? Noen som vet? Skal være en gul/orange merkelapp på kassa di som beskriver hvilken girolje du skal ha. Og ja, du må kjøpe 2 liter olje for å bytte på kassa, syns selv det er litt idioti men sånn er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå