Vegard-E30 Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 Nei, eg er meir en godt nøgd med sommerfelgene, så deeet blir på bilen.. og Smoked blinkers har eg liggende.. kommer på til våren, samt Coilovers og GT leppe foran..
fizn Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Men da er du jo godt i gang da for å få en bra E36!
Vegard-E30 Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 jepp! det minker jaggu på dei asso...
Vegard-E30 Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Skrevet Desember 2, 2010 Då var bilen oppe å går igjen med nysveist bunnpanne. En lærer på yrkesskulen her tigga den på utsida og innsida. så nå er den tett Imårra blir det Vask og shining av bilen, så då skal eg prøve å ta litt bilder å legge ut også må eg få tak i en ny slavesylinder, da denne leker..
|Ole| Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Då var bilen oppe å går igjen med nysveist bunnpanne. En lærer på yrkesskulen her tigga den på utsida og innsida. så nå er den tett Imårra blir det Vask og shining av bilen, så då skal eg prøve å ta litt bilder å legge ut også må eg få tak i en ny slavesylinder, da denne leker.. Slavesylinder får du på ebay for under 200kr med frakt
Vegard-E30 Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Her er noken bilder fra vask på lørdag:) Ny Mtech girkule med lys er på vei
Vegard-E30 Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Montert Xenon i Nær, lang og grøftelys:) CCFL ringer er på vei
|Ole| Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Rein og fin ;D nåkke den ikkje va i dag Rart med det på desse tider, er ikkje altid like smart å vaske bil når kuldegradene sige på vettu
Vegard-E30 Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Ole, så lenge bilen står inne, og den får tørke før man tar den ut, så går det helt fint Hans, Sjeten ja! Thomas, Ja, eg er bra fornøgd med den
|Ole| Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Ole, så lenge bilen står inne, og den får tørke før man tar den ut, så går det helt fint Hans, Sjeten ja! Thomas, Ja, eg er bra fornøgd med den Nei eg trudde bilen blei våt når den stod inne og tørr når den stod ute?
tobiasw Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Veldig fin bil! Er det 4300k temp. i xenonen du monterte?
hanskr Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Veldig fin bil! Er det 4300k temp. i xenonen du monterte? 6000k
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå