Gå til innhold

Her er det nye fotoboksmonsteret,være forsiktig hehe


babjorn
 Share

Anbefalte innlegg

Den så ganske mobil ut :/ tviler på at de setter opp skilt som informerer om fotoboksen da.

De er faktisk pilktet til å sette fotoboksene synlige, det er ikke lov å gjemme/kamuflere fotoboksene.

Men når det gjelder kontroll av årsavgift og forsikring så synes jeg det er helt greit!

Man er jo idiot om man ikke betaler dette :)

Jeg er enig i at årsavgiften kunne vært fjernet siden vi betaler så ekstremt mye avgifter på bil fra før av, men den er der og det kommer den sikkert til å være i lang tid fremover også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller den boksen enn konstabler som holder tekniske kontroller.

Du må ikke tro det blir annet en begge deler. Det blir aldri BEDRE for oss.

Det står jo artikkelen at de som har potensielle feil blir vinket inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2qzabncw]
Er det ikke på tide med noen aksjoner mot bomringer,fotobokser ???

Hva må til for og sette bomringen ut av spill ??

Ser på fotoboksene rundt omkring så stikker kabelen opp av gresset i kontroll boksen .

Hvis du studere asfalten rett ved fotoboksen så ser du at det er saget noen spor i asfalten som fører bort til fotoboksen, alt du trenger for å sette boksen ut av drift er et medium stort flattjern (skrutrekker) og en liten hammer. Så er det bare å kutte ledningene som går bort til boksen. ved hjelp av å meisle over ledningen. Dette tar lang tid før de finner ut av det og de får ikke opp noen feilmld heller. :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva som får folk til å ville finne ut av noe slikt,

Dette tenkte jeg også. Hvorfor i all verden vil folk ha slik syk overvåkning av samfunnet? Helt ærlig blir jeg bekymret for framtiden når jeg ser slikt. Det er tragisk at EU konstant jobber mot individets frihet på denne måten, med en overvåkning som minner om DDR.

Man kan si mye om USA, men den storebror-mentaliteten i trafikken har enda ikke nådd dit. Der har man større frihet på veiene, og individet har et større ansvar. I Europa går det gale veien dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...