Turbokungen Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Heisann godtfolk. Har 4 stk BBSfelger stående i garasjen som jeg ikke får brukt da jeg ikke lenger har bil de passer på. Felgene er ganske pene, men kunne trengt en grovvask og en liten dusj med spraylakk her og der. Felgene har boltsirkel 5x120 og står på forholdsvis nye, nesten ubrukte Dunlop helårsdekk på alle 4 hjul. Hadde tenkt meg rundt 2000 kr for de, men bud mottas. Send meg en sms på 99492557, så sender jeg over bilder. Jeg bor i Hedmark. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 et på disse? bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 et på disse? bilde? + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokungen Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Hei begge to. Står ET18 på felgene og send meg en sms så ordner jeg bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokungen Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 Selges for 1600 spenn, bare tar opp plass. Kan sende og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå