Halbakken Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Heisann! Legger ut det ubrukte xenon-kitet jeg akkurat har kjøpt for å sjekke om noen er interessert i det. Kitet er HID merket og er på 6000 kelvin og på hele 35w pærer. Skulle egentlig bruke dette i spredere til E30'n min, men siden jeg velger å prioritere andre ting på bilen nå, så selges det til noen som trenger det Kitet er som sagt ubrukt, kun åpnet esken for å se på innholdet. Dette kostet meg 800,- så selges for 750/bud + eventuell frakt Alt av ballaster, ledninger, pærer osv er inkludert, bare å koble opp og lyse i vei Det følger også med bruksanvisning på engelsk. Bilder kommer senere ikveld! Kan nåes på PM, her i tråden eller på tlf 90841572 stort sett hele døgnet. Mvh Fredrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gusern Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 var dette noe du kjøpte fra GS eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halbakken Posted November 5, 2010 Author Share Posted November 5, 2010 Nei, det er ikke fra GS Jeg bestilte gjennom en kompis som bestilte til både meg og han Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halbakken Posted November 5, 2010 Author Share Posted November 5, 2010 Prisen på GS er 1490,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halbakken Posted November 5, 2010 Author Share Posted November 5, 2010 Bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berndtsson Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Får igang budrunden jeg da. 150,- inkl frakt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halbakken Posted November 7, 2010 Author Share Posted November 7, 2010 Da spanderer du middag også! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berndtsson Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 haha, billy's pizza? Link to comment Share on other sites More sharing options...
316 Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 200 kroner og en Grandiosa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halbakken Posted November 7, 2010 Author Share Posted November 7, 2010 Ser ut til at det blir xenon på e30'n hvis det fortsetter slik Link to comment Share on other sites More sharing options...
mxsondre Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 500 kr? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halbakken Posted November 8, 2010 Author Share Posted November 8, 2010 + 250, men notert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts