Gå til innhold

SLETT DENNE


Beamer
 Share

Anbefalte innlegg

Hei er disse felgene solgt?hvis ikke byr jeg deg 4000.skal de avbalanseres?problemer?takk.

Er ikke solgt nei. Bruker de akkurat nå på min bil, så det er ingen problemer med de, trenger ikke avbalansering. Eneste problemet er at de er kantkjørt, men kan fikses med litt puss og lakk. Bra nok til vinterfelger etter min mening da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei det var hyggelig å vite.som sagt byr jeg 4000 kr og jeg bor i drammen da må de nok fraktes,hvis du gir meg tlf nummeret ditt ringer jeg deg og blir enige.Jeg har en bmw e39 tror nok de felgene passer på min siden de begge er 5-120 .nummeret mitt er 45482285.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei det var hyggelig å vite.som sagt byr jeg 4000 kr og jeg bor i drammen da må de nok fraktes,hvis du gir meg tlf nummeret ditt ringer jeg deg og blir enige.Jeg har en bmw e39 tror nok de felgene passer på min siden de begge er 5-120 .nummeret mitt er 45482285.

De passer på E39 ja. Skal få lagt ut noen bilder av de værste kantskadene i dag. Tlf: 98085637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei skal ringe deg om et par timer ,pusse opp disse er ingen problem det gjør jeg selv.

Flotte greier. Det viste seg forressten og være originale BMW felger, så da har du et bedre utgangspunkt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...