M3 Yngve Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 SOLGT.... Da jeg nå har kjøpt med 6 trins kasse, og trenger ny clutch lammell, kan jeg like godt selge dette kittet, og kjøpe et nytt. Er gromo svinhjul og clutchen skal holde til 500 hk og 450 nm. Koster 4600,-kr hjem jeg selger for 4000,-kr. Helt nytt ligger i eskene. Bilder av mine ting kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 hvor hard blir clutch pedalen med dette kontra en 4puck med 618 trykkplate og m20 svinghjul. noen ide? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Den ble ikke noe spesielt hardere enn en vanlig clutch med 6puck, samme svinghjul og trykkplate. Går fint an å slure den når du skal løse den og, og jeg er vertfall fornøyd med min clutch derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Ja denne pakka er meget bra til den prisen. Svinghjulet er meget bra lage, og følger med nytt utløser lager også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Men hvor mye veier det svinghjulet ? kontra m20 svinghjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 Men hvor mye veier det svinghjulet ? kontra m20 svinghjul? Ikke sikker, men tror det er mindere. Kan prøve å få veid dette i morgen og tatt noen bilder. Dette er gromme saker. Har bestilt et sånt sett til CSL motoren. Kjøpte dette til den, men siden jeg nå har fått tak i ei 6 trins kasse, så er det greit å kjøpe til E46 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 få sjekka det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Kunne også tenkt meg dette. finn ut hva det veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Skal prøve å huske det etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Svinghjulet er 7.4kg. Orginalt E36M3 er 11.3kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Svinghjulet er 7.4kg. Orginalt E36M3 er 11.3kg Veide det nettopp og det veier 7.2 kg. Følger med nye bolter, veiv lager og utløser lager. Så dette er bolt on. Passer S50, M50 osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 pumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Blir det lugging ved igangkjøring med denne clutchen, med andre ord ingen kø clutch ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Nei, litt mere hard en org er den, men ikke noe av og på clutch. Larsen har vel en menig om dette, for han har sånn på sin E30 med 3.2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Jeg har steg2 pakken jeg, den har vanlig lamell i kevlar/karbon. Denne er jo pucket, men det er jo 8stk så tror ikke det skal by på store problemer. Jeg kjørte 6 pucket uten fjærer på en Volvo 240 jeg hadde, det gikk fint det også. Men hvem som helst kunne jo ikke kjøre den bilen, ble som regel noe hopping og kveling den første halvtimen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå