JENSSEN Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Hei, jeg har et lite problem, jeg skulle sandblåse døra mi på bilen, en liten flekk, når jeg var ferdig med det, så skulle jeg spraye på en slags grunning som man får kjøpt på mekonomen, men når jeg skulle spraye den på, "bomma" jeg litt, så jeg fikk litt uten for teipinga! hvordan får jeg dette vekk? noen som har peil? det så jeg ikke før dagen etter!! mvh jarle jenssen Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomerikk Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Aceton. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JENSSEN Posted November 5, 2010 Author Share Posted November 5, 2010 hva er det?=S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halbakken Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Et VELDIG sterkt løsemiddel. Blant annet negllakk fjerner inneholder dette. Er også veldig brannfarlig, så pass på Link to comment Share on other sites More sharing options...
JENSSEN Posted November 5, 2010 Author Share Posted November 5, 2010 ok? hvordan er det med lakken da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan S Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Du kan også spikke en spatel av bjørk og skrape det av. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingard Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Det er bare å polere vekk. Jeg vet ikke hvordan det er hvis det har stått lenge å tørke da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrikt Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Prøv med silikonfjerner eller tynner.. Bruker det på jobben å funker fett Link to comment Share on other sites More sharing options...
sladjan Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 clay funker sikkert fett! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts