NeonMuffler Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 hei, vil ha noen justerbare tårnlagre på min e34, tenkte på K-sport. men hvordan er det med dette med tanke på kontroller og EU? må dette inn i vognkortet? eller går det under samme som dempere, slitedeler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan S Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Tviler på om dette er noe som sjekkes på EU-kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bazer_Punk Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Det går nok glatt igjennom, har selv aldri stusset eller sett dei andre på verkstedet annmerke justerbare tårnlagre så lenge dei sitter skikkelig og er i orden. Teknisk sett skal det sjekkes mot ombyggingsinformasjon i vognkortet, men noe skjønn er det og å gå på, er du nølende hjelper det alltids å lakke det sort, skrikende adoniserte aluminiumsbiter kan fort lokke fram et flir fra en pirkette person Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 godkjente coilovers på BT og topplagera sto på uten at de sa noe på det. Er jo bare topplager egentli ikke noe avanserte greier Jeg har K-mac Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 godkjente coilovers på BT og topplagera sto på uten at de sa noe på det. Er jo bare topplager egentli ikke noe avanserte greier Jeg har K-mac ja så lenge hjulstillingene er riktig så driter sikkert de i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 takker for svar, da satser vi på at det går gjennom. blir stor runde med godkjenning, da coilovers, turbo og masse div skal godkjennes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå