miils Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 kun når motor er varm, da regulere den mellom 500 og 1000 o/min men på kald motor er den stabil va kan være feil? ett problem til: varmeapparatet har ikke noe futt, har på fult trøkk men d er liksom bare litt luft som kommer. hva kan være feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 hallo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 men før svarte e d ingen som har peiling???????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 jeg har nytt varmeapparat til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Setromen Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Jeg hadde akorat samme prob med min. den måtte til GS på Bud og de feilsokte en hel dag før de fant ut hva det var. var noe som var tett i motoren en plass. 11000,- kosta morroa. Sjekk kupefilteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 kan æ ikkje bare bytte olje på motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OKSE Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 motorproblem: Kan være at motoren suger falsk luft, bruk startgass og spray rundt om for å kontrollere om motoren øker på turtall. Gjer den det er det lekkasje. Denne lekkasjen kan være grunne til at motoren går ujevnt på tomgang. Dårleg luftgjennomstrømning i varmeapparatet er heilt sikkert tette kupefilter. Det er 2 kupefilter på denne bilen. Eit på kvar side under panseret. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 har 2 flækk nye kupefilter okey ska prøve me startgass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 så nu at 2 skruer på toppdekselet var feile skruer, så toppdekslet var ikkje ordentlig fast. så er vell derfor den går ujevnt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 så nu at 2 skruer på toppdekselet var feile skruer, så toppdekslet var ikkje ordentlig fast. så er vell derfor den går ujevnt?? toppdeksel? som i toppdeksel til ventiler og div? tror neppe det har noe med tomgang å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 ja toppdekslet over ventilan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 ja toppdekslet over ventilan jeg har hatt start på motor uten toppdeksel i forbindelse med ventiljustering og div på både M10B18 (318-e30) og M20B25 (325-e30) og ingen har reagert noe annerledes på tomgang.. Så om du har en løs skrue eller 2 rundt toppdekselet gjør ikke dette noe! Jeg har opptil flere skruer hvor gjenge-gangen er ødelagt rundt toppdekselet på min M42B18 (318is-e36), og den oppfører seg helt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Kanskje dyser,givere til dyser,følere,regulatorer osv. Siden den får mere bensin når den er kald,og den da oppfører seg normalt. Blir nok enklere med en diagnose hos Bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 ska på diagnose hos bmw om 1 mnd har skiftet top pakning og alle ventiltetningen og toppdekselpakning, så må ta en diagnose for å se va som kan være galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå