Gå til innhold

spørsmål angående gåen topp på m50


e30powah
 Share

Anbefalte innlegg

hei, skal iløpet av neste veke reise og sjå på en e36 325 eg vurdere og kjøpe,

slik bilen står er det gåen topp , slik eg forstår koker bilen, eg trudde du bare trengte og plane osv toppen og ny pakning og det og tut og kjør , men eiger mente att eg måtte bytte motor , noen som har noe meining om dette? seff om stempler osv er skjært pga av dette må jo det gjøres men ellers så skal det vel kun vere og fikse/ ny topp og pakning? mvh magnus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, skal iløpet av neste veke reise og sjå på en e36 325 eg vurdere og kjøpe,

slik bilen står er det gåen topp , slik eg forstår koker bilen, eg trudde du bare trengte og plane osv toppen og ny pakning og det og tut og kjør , men eiger mente att eg måtte bytte motor , noen som har noe meining om dette? seff om stempler osv er skjært pga av dette må jo det gjøres men ellers så skal det vel kun vere og fikse/ ny topp og pakning? mvh magnus :)

det kommer jo an på hva som er galt vist toppen er sprekt så er det ny topp som må til er toppakninga gåen er det bare og få plant toppen og ny pakknig..hvet eieren med sikkerthet at toppen er sprukket da?? er ganske mange som har solgt fordi di tror at toppen har hvert gåen for den koker men problemet har hvert luft i systemet/lekasje som di ikke fått ut/funnet eg har personligt kjøpt 2 slike til slikk og ingenting..

så mye kommer jo an på hvor mye han vet han som selger og hvor varmt han har kjørt det...

men motor bytte er ikke allverdens arbeid på e-36 men spørs da pris på hvor mye du må ut med for bilen.. en m50b25 i god stand får du nok får ca 9-12 tusen levert på tunet=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo aldri godt å vite hva som har skjedd med toppen da.. kan jo hende du er heldig at det bare er å bytte toppakninga uten planing å masse fjas. kommer vel litt anpå?!

Jeg tror det letteste er å bare finne en motor å sette i.. så kan du jo bruke all den tiden du trenger på å reparere den andre å selge! Det er jo den "riktige" motoren du vurderer å gå til innkjøp av. Kan nesten ikke måle utgiftene i penger. 2.5 doch er jo suveren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...