bmw530i Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Hei, kan jeg få litt hjelp om angående bytte fra 12v maskin til 24v maskin ? Har hørt at ikke 12v girkassa passer helt uten noe modifikasjoner alt på bilen er fra 12v utenom motoren. takker for svar dette er en E34 89modell folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 håper på raske svar ingen som kan svare meg på dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Girkassa passer den, men blir stående litt på skrå, Vist du ikke bruker girkassa fra 12 ventilern, vil utvekslingen på bakenden bli helt på Tryne, da vil du ikke ha bruk for 1 og 2 giret lengre, det var ivertfall min erfaring fra en 520. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 er det mye på skrå den vil stå ? mye nok til at jeg må lage nye girkasse fester eller ? takker for svar <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Er litt i tvil omhvor mye det er, for vi bytta til 24 ventiler kasse, va derfor vi fant ut at utvekslinga blei på tryne, men jeg mener og huske at du kunne bruke 12V Opphenget uten og modde dette, men mener at det va noe som måtte gjøres anngående gummiputene som kassa står på til festet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 det kan stemme, bytte den opp litt på den eine sia så kassa vinkler seg etter motoren eller noe jeg finnre nok ut av det ^^ takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå