Raptor91 Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Hei! vurderer å selge Ix´en min. Er gått 232400km per dags dato. Meget pen bil, så å si strøken, bare noen få rustbobler på takluka, skal skaffe bilder etterkvert;) Er det noe så bare spørr får ikke lagt inn bilder av en eller annen grunn, men har en link der det finnes bilder av bilen;) viewtopic.php?f=6&t=160582&start=0 Pris antydning: bud over 60.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Host opp noen flere bilder, meget interessant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 kommer flere bilder etter hvært;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Evenskjer er i Troms? Skjønner ikke hvorfor alle potensielle biler skal stå på andre siden av Norge ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 stemmer:p jeg hentet denne på Gardemoen selv, synes at alle de mest interessange bilene er sørpå;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Hvorfor er ikke denne så interessant lenger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Føler bare for å advare eventuelle kjøpere om at de burde være obs på at firhjulstrekken godt kan være ødelagt på denne bilen. Forskjellig dekkdimensjoner bak og foran er døden for firhjulstrekk. Selvfølgelig kan det godt hende at den er helt fin på denne bilen, men det er verdt en titt på akkuratt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 Bare så det er sagt så er firhjulstrekken helt i orden kjørte max 2 månder med de dekka + at jeg målte rulle omkretsen og forsikret meg om at den var ca lik på alle hjulene før jeg satte dem på så skal ikke være noe tull dær=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrofrank Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Hvis firehjulstrekken er sååå sensetiv, ville den ikke da kreve veldig hyppig bytting av dekk for å forsikre seg en lik rulleomkrets til enhver tid? Litt må den vel tåle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Fremdeles tilsalgs??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2010 Jeg har enda bilen, men den fikk seg en trøkk i fronten i begynnelsen av vintern men det skal fikses og i samme slengen vurderer jeg hellakkering så jeg har ikke bestemt meg helt om jeg skal beholde bilen eller selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2010 Hvorfor er ikke denne så interessant lenger da? Beklager EKSTREMT sent svar ;p Jeg vil egentlig helst ha baktrekk enkelt å greit, elsker bilen, men er ikke så stor fan av 4x4:p vil også være mer "fri" når det gjelder felg/dekk dimensjoner og kjørehøyde:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Mye hadde du tenkt deg for denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Pris med skade? Interisert i en 1995 318TDS Touring i strøken stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Må beklage igjenn for ekstremt sent svar, får ikke beskjed lengre når noen kommenterer. Men jeg blir å beholde bilen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå