berge1990 Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 legger ut noen biler av bilen sånn den ser ut for øyeblikket altså den ser ikke ut.. i verkstedet angeleyes in the dark gleder meg til å få bilen lakkert skal lakeres opp i morgen, men er bare for å dekke grunninga som er på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 veit ikke helt hvordan det her går for seg men må no prøve litt legg ut ett bilde fra årets første snø, det gikk ikke så jævla bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 legger ut noen biler av bilen sånn den ser ut for øyeblikket altså den ser ikke ut.. i verkstedet ja veit at jeg har brei front grill, men ikke panser angeleyes in the dark gleder meg til å få bilen lakkert skal lakeres opp i morgen, men er bare for å dekke grunninga som er på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Velkommen til forumet! Ser forresten at du har lagt ut 2 førsteposter, bare så du er klar over det. men si meg, skal du lakkere bilen med smalfront panser, og bredfront grill? Tror kanskje jeg ville ventet med lakkering til jeg hadde fått tak i et panser som passer grillen, om det ikke er en bevisst look du er ute etter. samt er det veldig mange som mener at Angel Eyes kun bør brukes på biler med firkantige lykter (E36/38/39 osv), da biler som allerede har runde lykter ser litt ut som ei ugle med Angel Eyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Denne som bruker å stå på Byåsen vgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 Denne som bruker å stå på Byåsen vgs? jess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 Velkommen til forumet!Ser forresten at du har lagt ut 2 førsteposter, bare så du er klar over det. men si meg, skal du lakkere bilen med smalfront panser, og bredfront grill? Tror kanskje jeg ville ventet med lakkering til jeg hadde fått tak i et panser som passer grillen, om det ikke er en bevisst look du er ute etter. samt er det veldig mange som mener at Angel Eyes kun bør brukes på biler med firkantige lykter (E36/38/39 osv), da biler som allerede har runde lykter ser litt ut som ei ugle med Angel Eyes. ja veit:P skal hente meg en 540i delebil snart. veit ikke enda. får sjå. bare å lakker breifront panseret det da ? min mening er at angeleyes er bmw greie, har sett vw å div med det å fysssj. min mening er at angel eyes er rått på biler med runde lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 Velkommen til forumet!Ser forresten at du har lagt ut 2 førsteposter, bare så du er klar over det. men si meg, skal du lakkere bilen med smalfront panser, og bredfront grill? Tror kanskje jeg ville ventet med lakkering til jeg hadde fått tak i et panser som passer grillen, om det ikke er en bevisst look du er ute etter. samt er det veldig mange som mener at Angel Eyes kun bør brukes på biler med firkantige lykter (E36/38/39 osv), da biler som allerede har runde lykter ser litt ut som ei ugle med Angel Eyes. ja veit:P skal hente meg en 540i delebil snart. veit ikke enda. får sjå. bare å lakker breifront panseret det da ? min mening er at angeleyes er bmw greie, har sett vw å div med det å fysssj. min mening er at angel eyes er rått på biler med runde lykter delebila vart vrak i gårkveld.. han som eid den kræsja den.. typisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 e ei stund siden æ va på sist no, men 5ern har blitt bytta te en 3er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 å e36 har blitt solgt.. å kjøpt meg e30 cab. med myye snacks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Lagd en tråd om den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Lagd en tråd om den da? er kommet en tråd om e30 ja men har ikke hatt så mye tid til å sitte på pc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå